Iemand heeft zojuist zijn Citizen NY2300 (Pepsi) aangeboden. Iemand enig idee of er makkelijk aan een zwarte plaat voor een NY2300 te komen is? Zo ja, waar?
Edit: + zwarte wijzerplaat / chapterring
Iemand heeft zojuist zijn Citizen NY2300 (Pepsi) aangeboden. Iemand enig idee of er makkelijk aan een zwarte plaat voor een NY2300 te komen is? Zo ja, waar?
Edit: + zwarte wijzerplaat / chapterring
Die is nice! Alleen wel 42mm?
shit de veiling is afgelopen, niet meer verkrijgbaar… sorry!!
Helaas… zal eens meezitten voor die SKX
Dat is geen ‘echte’ (iso gecertificeerde) duiker.
De top 4 (tot nu toe):
Edit: Iemand enig idee waar ik een zwarte bezel, wijzerplaat en chapterring kan bestellen voor de NY2300?
Een SKX031 nieuw/zgan zal veel duurder zijn dan 200 euro…
Ja als die überhaupt te vinden is of origineel, dat is een vrij lastige opgave namelijk.
Er zijn een hele hoop leuke microbrands op de markt, maar dat moet je ding zijn. Ga je er mee duiken?
Ben niet zo into the microbrands. Niet echt “duiken” wel zwemmen
Ik zou mijn skx031 best van de hand willen doen als ik ergens een sne011 of sne022 vandaan kon toveren. (Mits je geen bezwaar hebt tegen een niet-origineel uurwerk aan de binnenzijde. 7s36 ipv 7s26) maar ik krijg de indruk dat die nog schaarser zijn
Die SNE011 is ook niet verkeerd! Wat is het verschil tussen een 7s36 en 7s26 uurwerk?
Vrijwel niks:rofl:
2 extra steentjes erin die niks doen dacht ik
Hahaha VERKOOP DAN!
Ja de SNZF17K1 werd hierboven al door @Watch2Morrow geplaatst. Die staat nu ook in de top 4. Helaas een 42mm maar zeker een kanshebber!
Goede poging
maar ik heb al genoeg horloges die ik niet draag en probeer te verkopen
Eerst lekker aan sleutelen en zorgen dat hij weer lekker tikt.
Maar om nog even een alternatief erin te gooien voor je:
Groot gelijk heb je! Blijf voorlopig even bij deze top 4:
Citizen NY2300 (Pepsi)
Citizen NY0040
Seiko SNZF17
Orient Mako 2
Heb je op Marktplaats al zoekopdracht opgeslagen?