Top idee, nu nog iemand vinden die goud geld wil betalen voor 1 van mijn goed gebruikte longen, en je mag mij toevoegen aan je lijst.
Inderdaad.
Heel veel succes gewenst Stefan!
Prachtig initiatief, ik ga dit volgen, succes Stefan e.a.!
Dit is er één om te volgen! Erg benieuwd hoe die gouden Ketelaars er uit gaat zien
Hoop vooral dat het gaat lukken, zou geweldig zijn!
Bovendien restecp voor @hendrik om, welbeschouwd, een blanco cheque uit te schrijven.
Een zeer moedig, risicovol en zenuwslopend project lijkt mij Gaat er met de productie van staal iets mis dan begin je gewoon opnieuw. Met een gouden kast lijkt mij dat echt erg spannend, even een klein stootje en er zit een pit in… hoe los je dat op zonder de maatvoering geweld aan te doen? Pfff, nogmaals, erg moedig, ben zeker benieuwd naar de ervaring van Stefan en het eindresultaat!
Maar wat is het budget wat je hiervoor moet alloceren (serieuzere vraag dan ik zou willen)… pbtje mag ook
Het woord dat hier bedoeld wordt is eufemistisch.
In het voorbeeld: een mooi uniek horloge van 8K, gaaf…uh…dacht het niet: is 20K…
On topic: ik ben benieuwd hoe dat horloge gaat uitzien.
Gaaf dat zo veel mensen zich "betrokken " voelen!
Heb al een beetje zitten koekeloeren op het net, en wat blijkt gouden kasten worden gegoten
Ook boven mijn budget, maar heel veel succes en ik ga het zeker volgen!
Ow, dit wordt weer een prachtig topic
En wat gaaf dat @hendrik je de kans geeft om zo’n mooi horloge te maken.
En misschien ook wel andersom dat @stefanketelaars mensen hier de kans geeft om mee te denken over de " Golden Ketelaars" en deze te kopen.
Ik ben zelf meer van de sport horloges, maar ga dit topic zeker weer volgen.
Wat een vreselijk cringy filmpje
Heel veel succes Stefan, ik kijk al uit naar alle foto’s!
Is het een idee om de updates van de progressie in het ‘algemene Ketelaars’ topic te doen?
Daar staan ook al een aantal andere horloges in.
Punt 2. Bij nader inzien was idd de maat te groot, maar nu ik er over nadenk vind ik de kleur van mijn Ketelaars ook wat flets… kun je ook daar als service iets aan doen? Laat ik mij coulant opstellen, met een gouden kast kan ik wel akkoord gaan denk ik.
Ik bied mij sowieso aan voor het verzorgen van de pica’s
Potverdorie… als ik ergens tussendoor nog een enorme smak geld vind stap ik in! Wat gaaf, echt totaal tof.
Gewoon voor “erbij” een gouden Ketelaars…
Heel gaaf! Een topic om te volgen!! Succes
Op een geheime locatie uiteraard
Veel succes! Dit ga ik ook met belangstelling volgen
Kost da?