Gouden Ketelaars

Een hoop Poenski :wink:

14 likes

Ongetwijfeld maar ik ga me toch niet blanco inschrijven zonder enig idee van de kosten? :thinking:

Doe maar een auto-tje
Doe maar een huisje
Doe maar een horloge

:joy:

6 likes

Daar mag ik niks over zeggen :sunglasses:

1 like

Ik post wel eens mijn horloge`s op Facebook. Eigenlijk reageer ik nooit op de berichten waar alleen om de prijs gevraagd worden. Ondanks dat de interesse er misschien wel is vind ik dat vaak bot overkomen.

13 likes

Ik snap dat de manier van vragen erg kort door de bocht is, maar lijkt me wel erg relevant bij een dergelijk project.

Ik moet ook nog maar zien of de geinterresseerden doorpakken als de prijs 15K+ blijkt te zijn. Ik hoop het wel want het is een tof project!

5 likes

Schrijf mij er maar bij Stefan. ( wel graag een pb met een globale prijs waarmee ik rekening moet houden)

5 likes

De prijsklasse laat zich toch wel redelijk raden?

De prijs van de basismodellen is bekend. De prijs van de middensegment modellen is bekend. De prijs van de topmodellen is bekend. Allemaal door Stefan zelf gedeeld overigens.

Dit wordt een topmodel in edelmetaal. Dus een educated guess is zo gemaakt.

3 likes

Rosé goud :heart:

2 likes

Ik heb hier geen enkel idee van. Niet zo thuis in stefan zijn horloges dus ook geen flauw idee waar dit te vinden. Nogmaals: ik vind normaal de vraag niet gepast naar waarde, maar bij dit project best logisch en passend.

Het is ook natuurlijk de toon die de muziek maakt.

3 likes

Ik neem aan dat het horloge met een vol gouden ‘Emperor’ band komt? (President ) zal te min zijn.
Of wordt het een rubber band met gouden sluiting á la Yachtmaster? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Of wordt het iets koninklijks? Een Kousenband.

2 likes

Ik begrijp het hele, laten we vooral niet zeggen wat het moet kosten, niet zo goed. Komt ook niet heel erg vriendelijk over toch?

15-20k. Benieuwd hoeveel lui de spreekwoordelijke keutel gewoon uitpoepen.

2 likes

Gave actie dit! Wordt weer smullen en hoppa een in-house uurwerk erbij met complicaties :+1:

En de prijs waar weer over gekibbeld wordt koopt nergens anders een bespoke 18k horloge met een eigen uurwerk met complicaties.

3 likes

Ik zie het eerder als: ‘vraag een offerte bij serieuze interesse’.
Dat is wat mij betreft niet heel vreemd.

Daarnaast: niets mis met een beetje mystiek rondom een microbrand. We krijgen al uitzonderlijk veel mee van alle processen.

2 likes

Ik ga het toch niet kopen en wil weten wat het kost zodat ik weet wat het kost.

6 likes

image

4 likes

Het is geen Rolex!
:joy:

1 like

Mag hopen dat Stefan ( nu hij niet schiet op alles wat beweegt) al een paar schetsen aan het maken is ?