Gouden Omega, Vacheron of Grand Seiko, welke moet het worden, met poll

Is bijzonderder ook beter? :slight_smile:

Maar de Chopard van @Haaren dan? Hij draagt 'm inderdaad vaker aan, maar is prachtig. Kijk dan eens naar die wijzerplaat! En dat micro-rotor-uurwerkje! Man man man. Ik wist het wel.

Moser is groot, en de Reverso bestaat voor mij maar in één versie. De Medium Handwinder KS in staal. :slight_smile:

3 likes

Ik zou persoonlijk voor de Grand seiko gaan. Ze zijn zo verschrikkelijk clean en geweldig afgewerkt. Maar tsja als de prijs echt een groot ding is dan de omega.

En een AT en Globemaster zijn sporthorloges, geen dress.

Ik blijf ook bij de Patrimony hangen.

4 likes

Of de Memovox in het Rosegoud met zwarte dial!

Dan houd je ook nog zn 5k over om iets anders moois te kopen :sweat_smile:

Linkje:

Kan je ook naar Amsterdam laten brengen aangezien ze daar ook een vestiging hebben.

1 like

Maar dan wel de Patrimony zoals je 'm laat zien, met symmetrische dial, no date en KS tussen wijzers en zes in. :+1:

Vele malen beter dan het voorbeeld van TS. Daar werd m’n OCD heel moe van.

1 like

Prachtig maar wel maar 36mm, en een handwinder, en geen datum.

Dan kom je indd weer bij dit model uit.

1 like

Vandaar dat TS ook zei dat het model hem deed denken aan 0.o of 0.o? van ‘confused’.

Maar ik vind hem spannender dan de inderdaad meer gebalanceerde symmetrische handwinder versie.

Het hoort misschien wel niet en het is niet logisch, maar wat mij betreft is er niks mis met een gouden sporthorloge. :sunglasses:

3 likes

Tussenstand op 204 stemmers. De VC de duidelijke winnaar, het aantal stemmen voor de Omega blijft me positief verrassen, en de GS er mooi tussenin.

1 like

Heb je wel een ladies watch :crazy_face:

Wel schittend though, hoewel ik zelf voor de Lange zou gaan die HanDavinci voorstelt.

1 like

Wordt door Omega inderdaad zo vermarkt, maar eerlijk gezegd zou dat voor mij geen beletsel zijn; 39.5 mm is een prima maat voor een man, zeker als je zoals ik erg kleine polsen hebt.

Wie weet komt er bij mij ooit ook PO 39.5, vind het een mooi ding :thinking: :innocent:
Al zal dat (alleen al vanwege de prijs) zeker geen gouden zijn. :sweat_smile:

1 like

Zijn wel echt tonnetjes op de pols…

Was zelf helemaal weg van de 39.5mm alleen op de pols is het wel echt een dikkerd.

1 like

Dat is inderdaad wel een puntje; ik heb hem nog nooit gepast, dus mocht ik er ooit een overwegen, dan eerst passen. :sunglasses:

In vergelijking met andere “ladies” horloges is 39.5 inderdaad erg fors.

1 like

Chopard L.U.C. XPS Fairmined Gold

1 like

Toch exit Memovox. Te dik, en op video’s valt de afwerking van de zijkant van kast me tegen. Niet zo strak als een Grand Seiko kast. Maar misschien is dat wel geen enkel ander merk…

1 like

Ik :heart_eyes: de datumversie toch echt:

2 likes

Is een Tank Louis niets?

@Bidle please come back and help …

4 likes