Heeft iedereen de lijst met mogelijke winnaars al tot zich genomen?
Uiteraard verschillende categorieën zoals we gewend zijn. Grote namen in combinatie met microbrands, waarvan enkele voor mij volledig nieuw zijn. Zelfs Dunselman met haar hier veelbesproken Black Tulip is genomineerd.
Als we prijzen en de gelimiteerde oplagen buiten beschouwing laten wat zijn dan jullie favorieten?
Deze heb ik helaas moeten missen in de bestelronde, anders had ik er eentje.
Of dat nou prijzenswaardige horloges zijn in de ogen van de feestcommissie weet ik niet, en het interesseert me ook maar matig. Ik zou ze alledrie zo maar kunnen kopen.
Mooie voorbeelden Chris. De Credor is prachtig, maar ik kan niet wennen aan de naam. De Raymond Weil is subtiel, ingetogen en mooi. Zeker ook voor de prijs. Ben alleen persoonlijk nog niet toe aan niet ronde horloges
Tuurlijk, maar vaak in de “tof gedaan maar niet om te dragen” sectie. Wat natuurlijk ook ergens te verwachten is, op zo’n events wil je opvallen. Maar als iedereen al rondparadeert op stilettos met een bos pauwenpluimen in zijn reet val je soms nog het meest op met iets ingetogen en clean.
Afleesbaarheid hé. Ook de initiële reden waarom Breguet zoveel soorten guilloche op zijn wijzerplaten begon te gebruiken.