Zolang we allemaal nog reageren op de onzin van Kasper, blijft hij dit soort shittopics aanmaken. Als we zwijgen, is de lol er snel van af…
Oh.
Jurk dat gaat te diep.
Gek om te horen van iemand die zeer gevoelig is voor marketing. Over het algemeen zijn dat soort mensen juist gevoelig voor wat anderen vinden
Volgens mij is het nooit goed. Volgens mij wordt er niks geks verkondigd in de topic. Er liggen ook geen achterliggende bedoelingen. Dus ik begrijp dit soort opmerkingen niet zo…
Hier gaat mijn stripje dus over.
Dat weet ik. Ik vind het alleen niks dat mensen hier denken dat ik uit ben op ruzie. Als mensen liever niet over horloges praten. In dit geval ging het over GS. Dan begrijp ik niet hoe dit nog een HORLOGEforum genoemd kan worden…
Je bent toch wel een garantie voor
Dat of… mensen hebben hier te veel testosteron…
Moest gniffelen
Zulke topics openen, is toch gewoon een open deur intrappen en erom vragen ?
Mocht dit van een beginnend horlogefan komen, dan kan ik er nog inkomen.
Maar van een Invictaloog…
Ik zou mijzelf niet snel expert noemen… hoogstens horloge enthousiast.
Ik denk dat het niet helpt door de verschillen te benadrukken ipv de overeenkomsten.
Denk een onhandige manier van uiten. Ik denk ook dat je het goed bedoelt. Tegelijkertijd valt het op dat veel topics op de bovengenoemde manier worden gestart en daardoor andere leden zich afvragen wat je beoogt.
Deed ik ook niet. Maar je hebt voldoende ervaring hier om te weten hoe het afloopt.
Prima topic hoor Kasper
Mijn mening: Grand Seiko is geweldig (en ondergewaardeerd, lekker zo houden. Als iedereen zich op 35.000 handgemaakte horloges stort hebben we zo Rolex taferelen in het kwadraat…).
En dit zegt Kevin O’Leary erover, for what it’s worth:
Dat zijn toch aardig wat horloges. Valt natuurlijk in het niets bij de aantallen van andere merken.
35.000 Grand Seiko’s wereldwijd en al tientallen hier langgeweest in de blauwe sectie…
(ducks and covers)