Onze Suus
Volgens mij omdat het zo specifiek is, is het lastig om te verkopen.
Suus for President
Er worden gewoon meer dan 2 miljoen Tissot gemaakt.
Ja, en?
Verbaasde mij hoeveel dat er zijn.
Wees dan verbaasd en val ons daarmee niet lastig.
Opa doe niet zo zuur
Opa’s mopperen altijd wat, niet op letten… doet niemand
Wordt het geen tijd voor Off Topic?
Zenith, dat is pas een klein ‘groot’ merk met slechts 11.000 per jaar.
2 ellen
Ik ga eerst eten dan zal ik mijn
Er even over doen!
Dat doe ik al jaren, daar ga ik zeker mee door, maar fijn dat je het waardeert.
Dat zal me dan ontgaan zijn in je verzameling.
Voor jou dan, he? Voor mij is het ene misere van
- te bonkige kasten in moderne Rolex
- Keramische levenloze bezels
- te grote, te ronde lunettes op de OP
- overbodige dubbele indices
- Mercedes-wijzers
- Mercedes-wijzers
- Soms te korte wijzers
Het is dus intens persoonlijk of je dat waardeert of niet.
Maar dat Rolex een Golf is klopt wel. Het is een horologische middenmoter die te duur is voor wat je krijgt. De Glycine is dan een Opeltje Corsa. Veel goekoper, prima verder, je krijgt wat je koopt en het zijn tegenwoordig leuke bakkies.
Nou nou, da’s niet aardig. Ik vind dat mensen iets mogen vinden van Kasteel Almere, ook al hebben ze zelf geen toren in de achtertuin staan.
Maar dit soort uitspraken is waarom ze jou snobisme verwijten terwijl ze mij juist belerende betweterigheid verwijten. Je brengt het altijd zo lekker met van die druipende bakken dedain er over heen.
De enige die ik ooit heb willen kopen was een vintage DJ met porseleinen plaat, de rest is tot nu toe mwoah geweest. Daarentegen…
Net geacquireerd, en er staat geeneens “Grand” op de wijzerplaat.
Dat ze dan doen alsof dat “vier nieuwe horloges” zijn vind ik natuurlijk wel aanstootgevend.
Ze maken mooie horloges, maar ook Seiko bezondigd zich aan flauwekul-marketing.
Mooi horloge, zoiets heb ik ook ooit naar zitten kijken. Had eentje gevonden in prima staat in Japan. Nog steeds spijt dat ik niet de trigger heb overgehaald.
Ja, deze is gewoon nagelnieuw he. Het is een SJE083J1 her-uitgave van de 1965 versie. Het heeft me wel een Citizen Chronomaster gekost.