Door dit soort topics zit ie vooral vaker om de pols.
TLDR;
Ik mis van alles er tussenin…
Waarom slechts “hot” or “not”?
Ik vind GS “okee”, leuk om te zien, maar niet alles is mijn ding. Seiko zit meer tussen imho; van “hot” modellen tot echte “not” modellen.
zoals altijd; zoveel mensen zoveel meningen en vaak “zoveel mensen, twee keer zoveel meningen”.
Lastig vind ik meer dat iemand op zo’n manier geld probeert te verdienen.
Toen was ik nog niets eens in enige geassembleerde vorm… Ik werd pas een paar jaar daarna een nummer
Haha
Iets zegt me dat die LM geen 16mm hoog is.
Ik wilde me eigenlijk afzijdig houden in deze discussie, maar zo’n voorzet laat ik niet lopen. Bij deze:
Deze doet het voor mij als techniek freak wel: prachtige unieke uurwerktechniek, super afwerking, prachtige wijzerplaat en wijzers, zichtbodem en vederlicht. Hierdoor draagt hij ook nog eens fijn. Ik draag hem gewoon, dus wat spoortjes heeft hij wel na ruim 1 1/2 jaar. Ik ben bijna zover dat ik kan zeggen: who cares
Het is amusant te lezen dat de prachtige en ondergewaardeerde sport modellen van GS zo bekeken worden door velen van jullie.
Heb zelf geen uitgesproken mening te delen over wat ik niet mooi vind. Wat lelijk is voor mij boeit toch geen ander.
Bij deze een paar van mijn GS’s , nog steeds erg blij mee.
Jeutje, jij hebt wel n top collectie of niet?
Om on topic te blijven, Grand Seiko in dezelfde categorie plaatsen als Gucci en Hermes horloges, vind ik toch wel heel opmerkelijk… Het blijkt smaak… toch…?
You do you, toch?
Als je het vermakelijk zou verwoorden zou ik het leuk vinden om te lezen. Misschien zeg je nog eens iets wat me tot nieuwe inzichten brengt. Rants zijn cool.
Wel een mooie micro rotor. Ik vind het horloge zelf minder, maar het uurwerk is supercool.
Pfew zeg wat een collectie. En dan te weten dat je ook nog een SBGA375 en een SBGR061 hebt.
Ik geniet keer op keer van je posts en leer ook vaak nieuwe woorden. Dus doe zo verder.
Maar wat je hier nu precies mee wil zeggen weet ik niet. Of ik er wel echt blij mee ben misschien?
Fate bedoelt denk ik te zeggen…keep on keeping on.
Oftewel…blijf lekker jouw ding doen.

Wel een mooie micro rotor. Ik vind het horloge zelf minder, maar het uurwerk is supercool.
Microrotors zijn altijd wel leuk. Vind de band wel een bijzonder design hebben, weet niet zeker of het mijn smaak is maar wel wat anders

mee wil zeggen
Nou, gewoon dat smaken inderdaad verschillen. Wat ik in een GS zie is per definitie elegant en minimalistisch, en de sportmodellen die je laat zien sollen heel erg met dat beeld. Juist omdat er GS op de wijzerplaat staat heeft dat een ergere impact op me, omdat ik vind dat het de antithese is van wat een GS moet belichamen.
Dat laat totaal onverlet dat je een prachtige verzameling van die dingen hebt, en als jij ze cool vind moet je van mijn visie op GS absoluut niet jouw probleem willen maken.
Vandaar: You keep doin’ whatchoo doin’, ‘cause I’ll definitely keep doin’ what I’m doin’. Don’t doubt it, don’t doubt it, nothin’ to it but to do it. Can you dig it?

keep on keeping on.
![]()
Iets kernachtiger, maar right on the money.
Bootsy is C.O.O.L.