Waar hadden we het over?
Ow ja, GS: mwah-ish
Precies en waarderen kan ik het zeker.
Inderdaad ik mis ook een goede power berekening. Heb je deze wel gedaan @Chillekasper? Op wat voor sample size kwam je uit om je stelling significant te laten zijn met een p waarde van 0.05?
Je weet dat ik in het verleden elke mogelijke Seiko duiker gehad op inclusief twee maal een Marine Master 300?
Die is nog aan het typen. Kan even duren.
Schitterend verwoord. Ik heb daar niks meer aan toe te voegen.
Gelukkig
Dikke vette winnaar. Gewoon een witte en een zwarte Daytona om.
Grand Seiko. Het zoveelste irrelevante merk.
Dat wil ik niet zeggen. Vind hun spring drive uurwerk toch wel behoorlijk relevant.
Maar vind het een vrij klinisch merk en lang niet alle designs trekken mij. De romantiek en het gevoel ontbreekt voor mij.
Buitenom dat ik zelf alleen maar Seiko bezit, ben ik los van het merk erg onder de indruk van het vakmanschap van de GS. Niet alle modellen zijn mijn persoonlijke smaak, maar de afwerking is erg indrukwekkend.
Ooit… #grail
Je omschrijft nu Japanners, dus dat klopt wel
Hotdogs bij de HEMA dat moet haast wel een succes zijn. Nog nooit gegeten in alle eerlijkheid.
Ja mooi. Maar waarom zeg je dit dan? Een MM300 is ook duizenden euro’s.
Ik ga verder niet heel veel over grand Seiko zeggen, er zijn een paar erg mooie, en de laatste tijd een hoop gelimiteerde exemplaren. Over de hemaworst: de buitenkant van de hemaworst is van plastic of iets vergelijkbaars. Beter eentje van Unox nemen. Stuk lekkerder.
Werd de Hema rookworst niet ook bij Unox gemaakt?
Vind ze beide lekker
Ik heb het filmpje bekeken en in het eerste deel van zijn argumentatie kan ik mij wel vinden. ‘One good watch or one good movement doesn’t make a great watch brand. Most of Grand Seiko designs looks absolutely sh*t.’
Als ik de Grand Seiko website afstruin kom ik ook een paar lelijke designs tegen a la Invicta.
Het laatste deel van de argumentatie van Nico Leonard: ‘It is just an expensive Seiko with Grand before it’s name.’ ben ik het niet mee eens maar het beschrijft wel een beetje mijn gevoel erbij…
Wat een kul. Tenminste voordat @rlc zijn post hierboven iets nuanceerde…
Dan ga ik nu weer aan het werk.
Je had een goed betoog. Totdat je deze zin schreef