Zal hem een keertje op 90 graden wassen…
Of inruilen voor één met de betere proporties…?

Zeker, op een dag voor een 40mm platinum…
Jaaah, ook mijn droomhorloge…! 
Borstel jij de lugs van de jouwe dan ook even? 
Laat me het nuanceren: Ze zijn heel erg mooi afgewerkt voor de helft van de prijs. Als ik dan zie dat ik voor een derde van het geld wijzers en indices heb die merkbaar superieur zijn onder een macro lens noem ik het matig voor de prijs die ze er voor vragen.
Voor “bijna JLC geld” verwacht ik dan gewoon meer. Gelikter polijstwerk, met name. Want aan de bouwkwaliteit van het uurwerk en de gebruikte materialen ligt het echt niet.
Holy hell, dat verschil is levensgroot. Nog niet eerder zo gezien, thanks.
En
wel in het juiste perspectief zien 
Kijk even naar de zijkanten.
GS doet het gewoon heel slim door de messing wijzers schuin af te laten lopen…
Btw, betreffende PP 5230 Was 42.300 CHF in 2016 (Zo’n 37.000 euro).
precies dat, en het verschil met Rolex is nog best te overzien 
Volgens mij gaf ik al aan dat mijn maximum tussen de 2 en 3000 duizend lag.
Onder macrolens vind ik kolder. En JLC vorige week ook gepast en bekeken. Vind ik zwaar overrated hier op het forum!
Mooi, zeker. Maar 41 te groot idd. 36 of 40 max.
Uit het antwoord van de meesten hier zou ik dus een goedkopere GS quarts moeten proberen?
Ik zou het je vrouw eens vragen. Voordat wij weer eens iets bedenken en jij geen goedkeuring krijgt.
Voor een automaat in de richting van een (sportieve) Rolex zou je eens kunnen kijken naar Tudor. (Je budget in acht genomen)
Als je nieuw wilt, zeker. Als tweedehands een optie is vallen GS automaten ook te vinden.
Eerlijk gezegd vind ik GS quartz veel mooier dan de automaten omwille van de dikte van de horloges. GS maakt dikkertjes. Da’s voor mij de achilleshiel van GS. Een 37mm driehander die gewoon 13mm dik is, is voor mij uit proportie.
De quartz versies zijn altijd strak rond 10 a 11 mm, met een kast van 37-39mm. Da’s perfect.
De BB58 valt bij mij in de smaak, maar dan heb je wel een duiker.
Dat kun je vinden. Dat maakt het feitelijke verschil niet minder, en het heeft een groot effect op de uitstraling.
Als ik ga poolen met een TT DJ-dragende vrind (ik noem geen namen) van me zit deze gezellige tukker altijd te verzuchten hoe verschrikkelijk die GS toch flonkert en doet. Ik heb echt nog niks vergelijkbaars in handen gehad.
Staan er idd sowieso al 3 in de verkoop voor +/- 3k.
Maar een strakke fluted bezel maakt een hoop goed, flonkeringwise😉