GTG bij Staudt 5-4-2025

Ik heb de catalogus besteld. Ik word al enthousiast van het idee. Ik weet wel hoe dit waarschijnlijk afloopt :yum:

4 likes

De catalogus gaat je verrassen. Oog voor detail en kwaliteit spreken ook hier uit

3 likes

Er gaat toch wel een NA-topic komen mag ik hopen, Arjen?? Deze knaller verdiend dat zeker wel.

2 likes

Zeker Nick. Ga ik morgen hoogstwaarschijnlijk doen. Even wat foto’s posten op het forum en verder uitsluitend naar de wijzerplaat kijken :eyes:

1 like

Prachtig horloge ! Geniet ervan !

Ik kwam toen bij een juwelier om een ander horloge te kopen… en nu heb ik weer wat anders op het lijstje, maar dit ziet er prachtig uit !

1 like

Deze is van jou?

Edit: Ja dus. Gefeliciteerd Arjen :clinking_glasses: Zo mooi :heart_eyes:

1 like

Ga toevallig binnenkort een cursus doen bij blancier. echter klonk dit ook goed om te doen.

2 likes

Erg leuk! Weten jullie ook eens hoe het is. En dan is dit nog een easy-peazy werkje. :wink: Super georganiseerd en zeer gastvrij. :ok_hand:

3 likes

We hebben respect gekregen voor horlogemakers. De onderdelen zijn zo klein. Gepriegel op de mm. Vakmanschap :saluting_face:
Ik blijk er geen talent voor te hebben Peter

4 likes

Volgens mij had niemand van ons dat hahaha

1 like

En dan te bedenken dat dit het simpelste “complicatie-loze” grote uurwerk van een zakhorloge was… :rofl:

3 likes

Gave ervaring! Als trotse Tukker moet er waarschijnlijk ooit wel een Staudt in de verzameling komen.

3 likes

Wat een leuk event hebben jullie ervan gemaakt!

1 like

Geweldig! Ik krijg spontaan jeuk naar een eigen Staudt :smile:. Fantastische foto’s, horloges en zo te lezen ook een fantastische dag :+1:t2:

2 likes

Bij voorkeur natuurlijk met Twenthe op de wijzerplaat

9 likes

Speciaal voor jou ook in het goud verkrijgbaar :wink:

11 likes

:heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Leuk verslag van een, volgens mij, geslaagde GTG!

1 like

We moesten de jassen terughangen in verband met geen talent :joy:

4 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes