Mij ook!
Opschieten moeten ze
Ja ik snap wel wat je zegt. Aan de andere kant vind ik geprinte markers soms juist wel mooi en een vintage uitstraling geven. Zoals op de SKX en de oudere Submariner modellen. Applied markers vind ik niet altijd perse een toevoeging.
Ik lees nu overigens dat het prototype met de roze dial nog niet de correcte markers heeft! Nu ben ik wel benieuwd wat “two-level ceramic applied markers” precies zijn…
Drie dagen geleden hier naar een blauwe fixed bezel gevraagd en nu om de pols.
Nu opzoek naar het juiste bandje.
Gefeliciteerd met de NA. Gaaf horloge!
Heel mooi horloge. Tof dat je die hebt gevonden! Ik kan ook niet wachten op de nieuwe Seaforth serie. Was eindelijk al verwacht eind afgelopen kwartaal maar is nu alweer doorgeschoven.
Laatste nieuws, brand in hun business plaats:
Echt sneu . Hopelijk geen effect voor de fans, maar is wel mogelijk…
Hoe snel zijn de horloges uitverkocht als ze terug online komen? Ik wil zo graag een Seaforth
Gewoon nu aanmelden en meteen bestellen als je de bewuste bestel mail krijgt. Volgens mij kan het dan niet mis gaan.
Sowieso nog 2 maanden wachten. Minimaal!
Alright. Nog even doorbijten dan.
Iemand die weet hoe de ‘no fuss black’ dial eruit ziet?
@Patrick2
Mooie score!
Ik zag je oude ‘gezocht’ vraag en wilde je al op deze UK Ebay versie attenderen:
Is wel de (IMO nét iets mooiere) sunburst blue versie, ipv Abyss blue.
Maar goed, die heb ik al met 12H bezel dankzij dit forum.
Eerlijk is eerlijk, jouw abyss blue versie oogt wel strakker cq. dressier, op een manier dat ik bijna denk ‘ach voor erbij… waarom ook niet’ . Vrouwlief ziet me aankomen “hoezo wéér een Seaforth met blauwe dial?!”
Deze van eBay is zonder datum. Dat vind ik mooier dan met datum, maar verder wint de mijne het.
Ja, de mijne is ook zonder datum.
Maar dé Seaforth die ik er nog bij zou willen, is de Bahama Yellow, en die vind ik mooier mét datum.
Mocht je die blauwe Fairwind ooit kwijt willen mag je me gerust een berichtje sturen .
Mocht er nog iemand zijn die van zijn Halios Tropik op staal af wil dan mag hij of zij een berichtje sturen.
Mocht iemand van zijn Halios Seaforth af willen blauw of geel hit me uppp
Die op Ebay UK al gezien?
Gen 1 Sunburst blue, fixed bezel. Je bent alleen wel ontzettend aan de beurt qua importkosten (zo’n 200 pond!)