HanDavinci's hersenspinsels over het modden van goedkope en dure horloges.

Als het dan toch modden is… Dan kan je net zo goed een AAA kwaliteit imi slopen inderdaad. Echt is het toch niet meer.

Bij veel garantievoorwaarden is dat toch uitgesloten? Geen ingrepen buiten de fabrikant. Dus niet tijdens de garantieperiode als je dat belangrijk vindt. Bij een middeklasse Seiko zou het mij overigens een zorg zijn, ik zou het risico wel nemen.

1 like

Dit is idd vrijwel altijd zo.
Bij de Oris niet omdat hun hieraan mee geholpen hebben. Dat is het verschil.

Als je een high end gaat modden denk ik dat het gevalletje garantie niet echt iets is waar je je druk om maakt…

1 like

Leuk en leerzaam Han, thanks! Maar als knuppel in het hoenderhok; ik krijg bij die Pepsi Rolex toch een beetje onderstaande bijsmaak terwijl ik dat bij een Seiko mod geen enkel probleem vind. Maybe it’s the money? :thinking:

3 likes

lekker knutselen aan horloges totdat je iets hebt wat helemaal jouw smaak is en, niet geheel onbelangrijk, vrij uniek is. I :heart: Modden

1 like

Heb je een foto van de originele Oris? Heb geen idee wat er nu gemod is.

Die ziet er idd echt mooi uit!

Die andere die je deelde ook overigens! Super bedankt voor de mooie plaatjes! Kan daar ff van genieten :heart_eyes:

1 like

Ik ken je verder niet, maar ik mag jou wel.

8 likes

Thanx, heel leuk topic. Een paar keer per jaar komt er een topic voorbij die de hele hobby voor mij weer wat meer diepte geeft. Deze komt in dat lijstje. Lijkt me heerlijk om je Seiko of Rolex precies zo te krijgen als je 'm wilt hebben. Mooie voorbeelden!

2 likes

Ik moet zegen dat ik met belangstelling je post heb gelezen. Ik vind het super dat mensen hun hobby uitserveren en in het geval van deze mod-sessies is dat beslist het geval.

Zelf zou ik niet modeen, ook niet als ik het zou kunnen wat niet het geval is. Maar zolang er mensen zijn die de uitlaat van een Alfa Romeo onder een Honda Civic monteren vind ik het leuk genoeg om ook dit te volgen. Greetz en ik blijf benieuwd…

1 like

En dat heb je dus te danken aan het pauper-truien-topic! Lekker bezig niet nader te noemen persoon!
Dus we lopen allemaal zo enthousiast naar @HanDavinci te doen, maar we moeten hem bedanken! Hij heeft hier maanden lang al dat harde werk voor geleverd. Topics starten, polls aanmaken, filmpjes pluggen. Elke dag van alle kanten horloges fotograferen, wel 3x per uur.

En dan gaan opeens al die credits naar HAN??? de teloorgang van dit forum is ingezet hoor!
Het mod niet gekker worden. Bah. Dit maakt mij zo boos.

Super topic @HanDavinci :wink::ok_hand:

9 likes

Ik houd er niet zo van om iemand een veer in zijn r**t te steken. Zeker niet als diegene zelf ook al weet dat ie iets heel erg goed heeft gedaan.

Maar, damn @HanDavinci, wat een prachtverhaal!! Met recht een BIJdrage te noemen :wink:

Ik ga een Stone Island trui aantrekken en nog een keer dit verhaal lezen.

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Benieuwd of Han ook een Stone Island trui heeft?:rofl::rofl::see_no_evil:

1 like

Neen, dat heb ik niet.

1 like

Ik ook niet… Was Bløf…:relaxed:

1 like

Ook al heb je vakantie lekker gewerkt Han. Ik wist niet dat je ook wel eens serieus deed :joy:. Wat dat betreft heb je ook wel gelijk waarom zou je een Rolex niet modden de voorbeelden die je erbij geeft zijn in ieder geval goed gelukt maar dat mag ook wel als je minimaal 25k af moet tikken.

Hoop van dit topic opgestoken
:ok_hand::ok_hand::watch:

1 like

Mooiste mod:

1 like

Prachtig topic Han!
Ik vind dat het moet kunnen.
Rolex, AP, Seiko, maakt niet uit.
Koop of maak waar je blij van wordt!
De Rolex “mods” die jij laat zien vind ik erg gaaf!