Hanhart Only

Snap je wel hoor, maar de dikte zegt ook niet alles. Ik vind dat de vorm van de lugs ook veel kan doen. Mijn enige chrono is een sinn 756. Die is 14mm dik, maar de lugs draaien mooi af waardoor de bandaanzet zeer laag ligt. Het voelt dan ook niet als 14mm. Ok overhemd gaat er net iets moeilijker over, maar ik draag niet iedere dag een overhemd. :man_shrugging:

Die zou ik met de RAF chronograaf van CWC ook wel nog eens willen toevoegen, maar dan zonder dat datumvenster.

2 likes

2 likes

En toch is het zo. Je moet hem weten te gebruiken :sweat_smile:
Je weet men quotes wel uit de context te trekken hoor.

2 likes

Vrijdag de bronzen, maandag een stalen.

2 likes

Hoe bedoel je, als ik vragen mag?

Is er vrijdag al een release van een bronzen 39mm?

En dan maandag de stalen 417es?

6 weken geleden waren het nog plannen lees ik op Hanharts Instagram.

Ben benieuwd.

2 likes

Vrijdag een bronze 39 mm ,Maandag een stalen 39mm :thinking: Vandaag de 42 mm :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

9 likes

Nice! :sunglasses:

1 like

Nog maar een nachtje slapen voor de bronzen (waar ik overigens iets minder warm van word).

1 like

4 likes

Super gaaf. 1700 ballen goed besteed.

Ik wacht op de stalen 39mm variant. Die komt er zeker !

Mwah. Heb ook niks met bronzen klokken.

Deze kast is wel 20mm. Waarom de stalen 417 dan niet? :woozy_face:

Omdat deze 39mm is.

O ja, zie het.

En het ding komt uit Singapore.

Maandag

2 likes

Dat had te maken met iets omzettechnisch. Geloof dat Hanhart er ook niet superblij mee was. De stalen is gewoon via hen te bestellen.

1 like

Ik heb onlangs de stalen besteld. (zie hierboven)

Hopelijk is het bijna St. Juttemis.
Wachten duurt lang.

Wil je niet voor de stalen limited gaan (daar doelde ik hierboven op). Die is er iig een stukje sneller dan de 42

1 like

Nee, ik wil 42, ook om later de mogelijkheid te hebben om een Sellita uurwerk dat later volgend jaar uitkomt met columnwheel in de 42 kast te lepelen. In de 39 kast gaat dat niet passen.

1 like

(!)

Wordt dat een automatische column wheel of blijft het een handwinder?

1 like