Happy Historische Horloge Hoarders

Sleutelaars zijn de ergste hoarders?

3 likes

Ik denk het wel. Buiten het feit dat opgeknapte projectjes vaak blijven bij mij, is het aantal projectjes misschien nog wel groter.

3 likes

Deze zijn leuk…

1 like

Was weer een pittige nacht… 275 stuks opgewonden en verzet.
25 batterijen.

En het eea opzij gelegd voor onderhoud

11 likes

Ik vind alles boven de 10 echt excessief.

Echt verzamelen zoals Maurits tel ik dan niet mee.

Iedereen met een hoop horloges waarvan hij geen afscheid kan nemen is voor mij meer aan het hoarden dan aan het verzamelen.

3 likes

:rofl: Ja, een zwaar leven!

1 like

:muscle:

1 like

Dankjewel Bill, ik was ook haast kleurtjes gaan verzamelen maar die impuls is gelukkig weggezakt :grimacing:

2 likes

Ach, zijn ergere dingen in het leven…… toch? Beter aan het sleutelen dan iedere avond in de kroeg :smile::wink:

:muscle:

Nee, hoort in Off-topic naar mijn mening. Maar ik doe niet actief mee in dit topic dus iemand anders mag het doen :grin:

Ik verzet enkel quartz horloges, automaten en handopwinders pas als ik ze ga dragen die dag.

1 like

Ik sta graag in de kroeg. Maar sleutelen en vervolgens gewoon maar houden snap ik niet.

Als je hard hebt gewerkt hebt om een bijzonder uurwerk weer in orde te krijgen heb je een heel andere band met een horloge.
Als ik gewoon iets koop betekent dat veel minder voor mij en kan ik er makkelijk afscheid van nemen.

16 likes

Gewoon iedereen in zijn waarde laten.
Of je nu 1, 10, 100 of 1000 horloges hebt…wat maakt het uit.
Iedereen beleeft deze hobby op zijn eigen manier.

8 likes

Eens. Beperking en matigheid zijn kwaliteiten.

Een handvol horloges is genoeg.

1 like

Dat snap ik. Maar gaat dat op voor 50, 100 of 200 horloges?

Tuurlijk. Ik luister black metal. Andere mensen hebben daar een mening over. Wat je daarmee doet is aan jezelf.

:sweat_smile::sweat_smile::innocent::innocent:

3 likes

Inderdaad!

En inderdaad :grin:

1 like

Dat herken ik helemaal niet

Dit herken ik dan weer wel

1 like