Heb je horloges die je echt nooit wegdoet?

Van mijn vader gekregen en daarom niet te koop. Lekker horloge ook nog eens, titanium safier en atoomtijd. Al meer dan 12 jaar in bezit.

3 likes

Maar voor 1500 euro ben ik om

Deze heb ik in bruikleen van mijn zoon. Hij is 5. Ik heb deze dus nog even onder mijn hoede.

3 likes

Onder andere deze, gaat pas weg als mijn zoon of zijn zoon hem wil hebben.


Ik heb het van mijn zoon gekregen en hoop het te zijner tijd weer terug te kunnen geven.

een van de andere horloges welke ik nooit weg zal doen presenteer ik een volgende keer.
Ik heb begrepen dat dat goed is voor het bereiken van een hoger trustlevel :smile:

2 likes

Dacht dat deze nooit weg zou gaan…

…maar helaas.

Ik zeg dus nooit, nooit ! :slight_smile:

1 like

Verschillende maar als ik er 2 mag uitkiezen ;

en waarom … ? geen idee …voordelig spul, maar ze matchen goed met hun band, zitten perfect en zeker de pepsi is waarschijnlijk even iconisch als een Rolex Milgauss …
met een klein prijsverschil dat wel. :wink:


2 likes

Deze nooit:

En al mijn anderen waarschijnlijk ook niet :smile:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Die discus is wel erg gaaf. Helaas zijn ze allemaal in bezit van mensen die hem niet weg willen doen :confused: (en terecht natuurlijk)

Ik heb een 3-tal horloges die al tijden hun plek in mijn kistje hebben, maar of ze altijd blijven…

Afstudeercadeau (anders was die al lang weg)


Erg gaaf en uniek klokje. een 1963 zonder de (imho storende) rode of blauwe accenten.

En de derde is een Seiko monster. Gewoon, omdat het een fijne bonk staal is voor om de pols.

Ik weet inmiddels maar al te goed dat ALLES eens weg kan.
Er is een horloge dat het tot nu het langst heeft volgehouden en nog in bezit is.
Een simpel seiko 5je. Daar is de hobby ooit mee begonnen (de herinnering). Draag hem alleen als ik ga klussen (praktisch). Die twee factoren zorgen ervoor dat ik het nog steeds in bezit heb.

En er is een Citizen Promaster die ook nog steeds zijn dienst bewijst op vakantie, zwemmen en mountainbiken.
Mijn allereerste horloge dat ik zelf gemod heb…

Gaan deze eens weg?

2 likes

Ehm. Even nadenken. Nee.

Hoewel de Damasko DA38 en de ‘incoming’ Longines Flagship Heritage misschien wel eens veel langer zouden kunnen blijven dan hun talloze voorgangers.

2 likes

Alles is flipbaar, maar m’n GW-5000 maakt de grootste kans om te blijven tot het einde der tijden, omdat:

  • ie zo verdomd handig is als beater
  • geen enkel model er een upgrade voor is
  • ie geen reet opbrengt wanneer ik besluit te consolideren naar een Nautilus
  • ie zo lelijk is dat ie toch nooit gejat wordt
  • ie het als enige blijft doen 10 jaar na de zombie Apocalyps

10 likes

Geldt voor je Panerai ook dat rijtje.

Behalve dat van die upgrade en de zombie Apocalyps

Panerai: zo lelijk dat hij niet wordt gejat, en derhalve perfect is als beater.

Perfecte slogan, zeg ik!

Ik zal jou d’r es mee beaten als je dat kistje nog een keer komt ophalen

Ik heb vier horloges die niet meer weg gaan, in verband met de gelegenheid van aanschaf en het gevoel dat daarmee gepaard gaat. Zijn alle vier wat dat betreft erg speciale horloges!

Het gaat hier om mijn:
Seiko SKX007 (waar ik nu even geen eigen foto van kan vinden, maar jullie kennen hem wel).

Het setje Rolex 116610LV en Tudor Black Bay.

En de IWC.

5 likes

Deze krijg van al mijn horloges de minste polstijd, maar gaat nóóit weg. Ik moet er wel echt eens een keer fatsoenlijke foto’s van maken, bedenk ik me nu.

8 likes

Mooi hoor! :wink:

Mijn twee oudste Seiko duikers


7 likes