Wat is die Seiko toch mooi hè?! Ik heb hem ook (al 30 jaar!) maar helaas doet hij het niet meer. De chip/computer erin is stuk en Seiko levert het niet meer. Ben nog altijd op zoek naar een donorhorloge of nette andere.Het was mijn 2e horloge ooit. Alhoewel ik nooit meer quartz zou kopen, maak ik voor deze een uitzondering. Wat een beauty!
De Prisma en Seamaster Quartz waren van mijn vader en de Pontiac was van mijn opa. De gouden Omega was een eigen aanschaf maar wel met een persoonlijk verhaal voor mij. Deze horloges gaan dus nooit weg.
Tot nu toe zijn alle horloges die ik heb wel eens weg gegaan… De langste die ik tot nu to heb gehad is mijn DD40 (die heb ik nog), maar die gaat vast en zeker weg een keer voor iets anders.
Tja, geld moet Rolex De nieuwe eigenaar is niet zo’n actieve hf’er dus ik heb geen idee waar hij nu is. Hij had het er over dat het horloge door zijn vrouw gedragen ging worden
Ik denk eigenlijk geen enkele.
Ik kijk hier nu ongeveer een half jaar rond, waarvan vier maanden als lid. Heb inmiddels heel veel gelezen, heel veel geleerd,maar waar ik nog steeds helemaal nix van snap is waarom iedereen als een razende steeds bezig Is om al z’n horloges te verkopen. Als ik ga kijken wat ik heb: een hele mooie airking
En een paar vintage horloges en wat spul van onder de 100 euro wat ik allemaal nog vaak genoeg draag met werk in de tuin en zo. Dus verkopen?? Nee hoor.