Heb je horloges die je echt nooit wegdoet?

Deze heb ik van een alleraardigst HF lid als bedankje voor een vriendendienst gekregen.

Nu bedenk ik me net dat ik toch emotioneler ben dan ik had durven dromen: natuurlijk blijft deze ook voor altijd in huize Royke

Deze is dan wel van mijn wederhelft maar ik heb @stefanketelaars plechtig beloofd deze nooit weg te doen.

8 likes

Vanwege de emotionele waarde:

Voor de rest zeg nooit nooit.

2 likes

Deze bijzondere schoonheid.

6 likes

Die is inderdaad bijzonder schoon! :slight_smile:

1 like

Wat is die Seiko toch mooi hè?! Ik heb hem ook (al 30 jaar!) maar helaas doet hij het niet meer. De chip/computer erin is stuk en Seiko levert het niet meer. Ben nog altijd op zoek naar een donorhorloge of nette andere.Het was mijn 2e horloge ooit. Alhoewel ik nooit meer quartz zou kopen, maak ik voor deze een uitzondering. Wat een beauty!

De enige die ik, als het goed is, nooit mag flipperen. Verder is eigenlijk niets heilig

4 likes

Hoe zit het met deze Lucas?

1 like

Die is de deur uit :relieved:

Toen dacht ik die gaat niet meer weg, tot dat ik een ander horloge had gekocht en deze direct lag te verstoffen.

Verkocht aan @Stefanmol em die heeft hem weer aan iemand anders verkocht.

2 likes

De Prisma en Seamaster Quartz waren van mijn vader en de Pontiac was van mijn opa. De gouden Omega was een eigen aanschaf maar wel met een persoonlijk verhaal voor mij. Deze horloges gaan dus nooit weg.

7 likes

Deze heb ik dit jaar ter nagedachtenis aan mijn fantastische ouders aangeschaft en gaat zolang ik het me kan veroorloven nooit verdwijnen.

19 likes

Tot nu toe zijn alle horloges die ik heb wel eens weg gegaan… De langste die ik tot nu to heb gehad is mijn DD40 (die heb ik nog), maar die gaat vast en zeker weg een keer voor iets anders.

Tja, geld moet Rolex :grin: De nieuwe eigenaar is niet zo’n actieve hf’er dus ik heb geen idee waar hij nu is. Hij had het er over dat het horloge door zijn vrouw gedragen ging worden

Ja maar allemaal verkocht :slightly_smiling_face:

1 like

Na verschillende panerais geprobeerd te hebben, is dit toch wel een blijver…

8 likes

Ik denk eigenlijk geen enkele.
Ik kijk hier nu ongeveer een half jaar rond, waarvan vier maanden als lid. Heb inmiddels heel veel gelezen, heel veel geleerd,maar waar ik nog steeds helemaal nix van snap is waarom iedereen als een razende steeds bezig Is om al z’n horloges te verkopen. Als ik ga kijken wat ik heb: een hele mooie airking

Sinds ik hier rondneus een G shock en een mooie Seiko! . Met alledrie ben ik hardstikke blij,dus waarom ik die nou zou verkopen??? Verder voor m’n werk een oude Pulsar
En een paar vintage horloges en wat spul van onder de 100 euro wat ik allemaal nog vaak genoeg draag met werk in de tuin en zo. Dus verkopen?? Nee hoor.

5 likes

1 woord; allemaal.

Nooit ofte nimmer:

En:

De rest zijn extra’s die ik wel zou missen, maar met deze twee heb je eigenlijk niks meer nodig.

12 likes

Seiko sarb033

Mij moet je over 50 jaar vragen, nou welke heb je nog steeds?

De TAG is een cadeau, de Prisma het eerste horloge van mijn overleden vader.

4 likes