Hebben jullie dit ook?

Ik voel me wel op mijn gemak met mijn horloge dat is het probleem niet :innocent:
Alleen ik heb het liever om mijn pols dan dat hij thuis blijft liggen. Moeilijk uit te leggen :sweat_smile:

Ik heb geen angst op straat oid… het topic is ontspoord en zaken worden verkeerd uit zijn context getrokken

1 like

Heb ik met geen woord over gesproken volgens mij. Het is niet omdat je maar 1 horloge hebt dat je het financieel niet aan kan. :sunglasses:

Het zal eens niet :joy:

Begrijpend lezen is niet zo besteed aan een deel der leden.

1 like

FTFY :rofl:

1 like

Nou, ik las anders laatst ergens dat als je geen Rolex hebt, je een armetierige loser bent, dus… :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Effe kostbaarheden verzekkering nemen zou noet veel.verschil maaken in kosten dan een kluis bij de bank en dan lekker het horloge in je macht kastje leggen

ING Woonverzekering met kostbaarhedenmodule. Kost je 18 euro per maand en je sieraden zijn ook buitenshuis verzekerd. Volgens mij tot 20K.

1 like

Dan ben ik inderdaad een Loser :innocent:. Er is meer dan het R merk :+1:

1 like

Ik geef hem dan meestal aan mijn vrouw.
Flinke vent die daarbij in de buurt durft te komen.als ze dit leest durf ik dat zelf ook niet meer.

5 likes

Ik zou me meer zorgen maken om een tankbeurt, daar wordt je iedere keer beroofd :open_mouth:

Denk niet dat een kuis extern bij DNK bijv. dan een optie voor jou is.
Kun je elke minuut over je schouder kijken of je niet gevolgd wordt.
Ben zelf voorzitter van een schietclub voor sportschutters en wij zijn wettelijk verplicht om onze wapens in een degelijke wapenkluis op te bergen, en ja daar kunnen best nog wel wat horloges of andere kostbaarheden, c.q. belangrijke papieren bij.
Zo`n wapenkluis die ook aan de vloer te verankeren is kost een paar honderd€ dus een kleinere gewone degelijke kluis vast niet meer.
Zuukses

2 likes

ben je ook bang als jij ook thuis bent samen met je horloge?

1 like

ben blij met mijn kluis.
chemisch verankerd, lasercut deur, en nagenoeg niet zonder extreem geweld en herrie open te krijgen.

voelt wel stuk beter als je weg bent!

1 like

Ik heb deze van Ali Express.
Bevalt best goed.

bank-of-eng-vault-door-644p

4 likes

Da’s meer dan in de Nijl…

1 like

Komt wel goed zeker :grinning_face_with_smiling_eyes: misschien was ik niet de enige vandaar mijn vraag gisteren :innocent:

1 like

Eerst maar eens bij de verzekering na vragen of je de dagwaarde krijgt. Vaak is het zo met horloges onder de 5000€ toch niet helemaal vergoedt worden.

Blijft mooi om de pols hier :joy:

want daar zwemt er maar eentje?

Jajajajajajaj…