Dankje voor de tip! Ik heb helaas geen talen knobbel,
ben meer een man van de cijfers
Merendeel van de dag moet ik helaas Engels spreken en dat is ook niet echt goed voor mijn Nederlands.
Maar ik ga er wat meer op letten!
Dankje voor de tip! Ik heb helaas geen talen knobbel,
ben meer een man van de cijfers
Merendeel van de dag moet ik helaas Engels spreken en dat is ook niet echt goed voor mijn Nederlands.
Maar ik ga er wat meer op letten!
Okay.
Okay okay!
Laat die jongen toch gewoon lekker zeg. Hij deelt zijn passie dat is toch mooi. Ja hij wil 7k voor een horloge betalen en dat zijn luxeproblemen, toch prachtig dat hij zich in die positie bevind. Koop lekker wat je wil @TheWornWatch ook al irriteert het schijnbaar mensen dat jij jouw eigen geld uit wil geven. Man man man zeg
Een mooi filter, filter je gelijk al die gekkies die over dat soort dingen moeilijk doen er uit.
Ik heb nog wel degelijk lol met de hobby. Ik heb wel geleerd dat bezit vaak einde vermaeck is.
Heb nu een aantal mooie horloges om uit te kiezen. Zie nog heel veel mooie horloges die ik onmogelijk allemaal kan kopen. Zou daar ook niet gelukkiger van worden heb ik ervaren. Als ik nu bv. een nieuwe Omega zou willen hebben moet er ook ƩƩntje weg. Als ik daar dan aan denk en bemerk dat ik een huidig horloge daar niet voor wil wegdoen gaat de aankoop niet door.
Ook maar eens tevreden zijn met wat ik wƩl in de collectie heb.
Geld uitgeven aan een nieuwe vaatwasser doe ik een stuk moeilijker dan aan een nieuw (vintage) horloge verbaas mezelf daar weleens meeā¦
Ik heb er zeker nog lol in.
Anders kom ik hier niet.
Je kunt natuurlijk nooit alle horloges kopen
die je graag wil hebben.
Toch valt er veel te bewonderen en leer ik nog
altijd bij.
En ik ben geĆÆnteresseerd in design en techniek.
Laat dit nu juist bij horloges heel goed samen gaan
De wasmachine stopte er vanavond mee na 10 jaar trouwe dienst. Aardlek schakelaar klapte er bij uit. Maakte ook al weken een pokkeherrie, vooral met centrifugeren. Ga m niet proberen te fixen zoals ik al drie keer succesvol met de droger heb gedaan.
Meteen samen online een nieuwe uitgezocht en gekocht.
Dat is ook fijn als dat meteen betaald kan worden toch?
Dinsdag komt ie!
Zeker dat had ik bij mān kapotte vaatwasser ook.
Maar toch de gedachte āzonde van het geld⦠de oude deed precies hetzelfdeā⦠die gedachte heb ik bij horloges nou nooit
Hey Marnix, ff een maandje met de hand afwassen en drogen, weet je meteen weer waarom je m gekocht hebt!
Goed gesprek ditā¦
Ik wist anders zelf niet hoe snel ik een nieuwe ging bestellen op het moment dat de oude vaatwasser kapot gingā¦
Heel dit topic!
Hij start zelf dit topic om meningen te horen. Prima toch?
Wat zit je toch te mekkeren in dit topic joh. Vijf berichten en ze klinken allemaal als kroegpraat.
Misschien dat dit je helpt. Vervang het werkwoord vinden voor bijv. lopen of kijken.
Je zegt niet āik looptā of āik kijktā, dus ook niet āik vindtā.
Mijn ezelsbrug plagiƫren Umapa?
Echt? Niet gezien.