Hebben jullie nog lol met de hobby?

Ons aller ezelsbrug bedoel je. Of dacht je in een grammaticaal vacuüm te leven? :ghost::ghost::ghost::ghost:

7 likes

Je kent het verschil tussen een bericht en een regel hè. Maar verder scherp gezien hoor, allemaal getypt vanuit de kroeg en ik mekker omdat jij zo blaat😂. Geintje hè!

Zeker. Ik vond de berichten in zijn geheel kroegpraat.

Dat is inmiddels wel het niveau van het topic. Kunnen jullie eens ophouden met die onzin hier, het neukt met mijn lol in de hobby. :stuck_out_tongue:

Hier even on topic een plaatje. Van een horloge. Waar ik voor een scheet en een knikker lol aan beleef.

Verder hoop ik dat @TheWornWatch niet zozeer z’n horlogelol als meer z’n realiteitszin herwint.

5 likes

Haha sta nog beide benen op de grond hoor ( ja zelfs na alle wijn van gisteravond… )

Als je echt besefte welk privilege je geniet zou je meer lol moeten hebben in wat je allemaal kunt doen. Althans, zo werkte het bij mij altijd wel.

Tenzij je slachtoffer bent van dit fenomeen:

5 likes

Is toch veel gezelliger.

Mijn kinderen weten het beter dan ik. Die zeggen als je twijfeld moet je het woord smurf gebruiken.

Klinkt gek maar het werkt wel.

Maar ik ga dat nie doen. Zie niet in waarom. Is prima zo toch ?

Zit ik anders de hele dag aan smurfen te denken :joy:

Kan slechter…

1 like

Ziet er op foto mooier uit dan live.

:thinking:
.
:wink:

1 like

Dat betwijfel ik. Het is dat jij het bent, anders zou ik hier opzet vermoeden.

Oh.

2 likes

Leuk horloge! :ok_hand:t2:

1 like

Paradox of choice is ook zeker wat hier speelt, er is zoveel keus dat door de bomen het bos niet echt meer kan zien.

In een aantal van mijn boeken over minimalistisch leven etc. Wordt er redelijk vaak over gesproken. Zelf nooit echt last meer van omdat ik mijn maximalistische manier van leven redelijk achter mij heb gelaten ( behalve op horloge gebied :stuck_out_tongue: )

2 likes

Op je 21e is je brein nog niet eens volledig rijp. Wat jij achter je hebt gelaten kunnen we over zo’n 30 jaar nog eens bespreken. Als ik er dan nog ben, wat statistisch gezien te verwachten is, maar verre van zeker.

4 likes

We kunnen iig stellen dat @TheWornWatch wel al heel goed kan incasseren! :+1:

1 like

Ach ben meer gewend, kun jij het topic over mijn DJ nog herinneren ? :joy:

1 like

HEYAAA

4 likes

Niet helemaal meer. Ging het er hard aan toe?

200+ comments over dat ik een knuppel was die beter op had moeten letten bij de aanschaf, en dat ik naar mn centen kon fluiten.

1 like

:joy:.

Was ik degene die het woord knuppel gebruikte? Het klinkt als ik op de maandagochtend.

1 like