Help! Schade aan horloge gemaakt (niet door mij)

Bijzonder vervelend. Ik zou ook rustig het gesprek aangaan en hopen op coulance. Juridisch gezien vrij lastig af te dwingen. Wie stelt moet bewijzen. Als de wederpartij ontkent schade te hebben toegebracht (“de schade zat er al”) heb je een bewijsprobleem.

3 likes

Het gaat hier over middenstanders hè.

1 like

Dus ?
Ook daar heb je mensen bij die met je meedenken.

3 likes

8 likes

Vermoed het ook, die geeft de pijp aan Maarten

6 likes

Als de rook straks is opgetrokken is ze vast blij dat ze niet langer de sigaar is…

13 likes

Wat ontzettend balen…. Gelijk hebben en gelijk krijgen kan heel wat anders zijn. Ik zou ook rustig het gesprek aangaan en navragen of ze een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering hebben. Ik duim voor je! Hopelijk loopt het met een sisser af

1 like

Denk ook dat deze claim in rook opgaat en dat de eiser een zware pijp rookt en in zak en as zal zitten 🫢

13 likes

Als TS gaat praten kan hij het beste rustig blijven want een gesprek waar de vonken van af vliegen helpt hem niet. Hij moet oppassen voor een sigaar uit eigen doos.

3 likes

Idd, zeker niet uit zn slof schieten

5 likes

Kunnen we niet met z’n allen gaan? Als een soort collectief? Vroeger was er ook een HF-knokploeg, maar daar is volgens mij niks meer van over gebleven.

5 likes

Nee, dat was vechten tegen de bierkaai…:beers:

3 likes

Het wachten is op witte rook?

2 likes

Misschien dat je de naam van de sigarenboer kan delen zodat niemand hier daar heen gaat voor reparatie enzo

2 likes

Ze hebben vast heel veel bandjes.

1 like

Cubaanse zeker

1 like

Handgemaakt.

2 likes

Volgens mij is dat niet toegestaan.

2 likes

Die kan alleen nog via de bekende whatsapp groepen besteld worden.

2 likes

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die van plan waren om voor een horloge reparatie naar de sigarenboer te gaan…

3 likes