Ik ga graag mee. Ik ben goed in het uitlokken van situaties waarbij zelfverdediging noodzakelijk is.
Ok, nu gaat het gezellig worden
ging ik soms hierheen maar de service was niet te pruimenā¦
Vroeger, toen alles nog zwart wit was,
Was alles beter.
Ik vind het vreemd. Als iemand iets van een ander per ongeluk beschadigt, kan dat toch via de verzekering worden opgelost? Praat het rustig uit als volwassenen en dan is er geen probleem mag ik hopen
Nee echt?
Had ik echt niet bij stilgestaan
Typische minachting voor alles wat met techniek te maken heeft. Je zegt zelf dat ze sigaren verkopen en batterijtjes van horloges vervangen.
Vraag je ook aan een wielertoerist die langs de weg zijn lekke band vervangt om het onderhoud van je wagen te doen?
I knowā¦
Ik word ook wel captain obvious genoemd
Zou die sigarenboer ook polijsten?
En lassen zal hij ook wel kunnen.
Hoop oprecht dat de TS geen lelijke pijp hoeft te roken!
Die tijd⦠Dat was een mooie tijd, samen biertje doen, cassettebandje aandraaien met een potlood, fluorescerende brede veters in je sneakers en het probleem oplossen⦠Komt nooit meer terug
Als haar man het hoort is ze de sigaar.
Als je dit laat doen bij een sigarenboer, zoals je beschrijft, heb je natuurlijk de kans dat je ook zelf de sigaar bent.
In ieder geval sterkte!
Excuses ik had alle 99 andere berichten over sigaren nog niet gelezenš
Heb dit al een paar keer gehad. 1x bij een horlogemaker en 1x bij een juwelier.
Beiden hadden een horloge van mij beschadigd en zeggen dan vervolgens met een stalen gezicht dat het er al op zat.
Alsof je als horlogefreak niet exact weet wat voor beschadigingen er op je horloge zitten.
Is kennelijk een soort natuurlijke reactie, āik heb het niet gedaan hoor, het zat er alā.
Alsof ze in die 5 minuten tijd het hele horloge grondig geinspecteerd hebben en alle beschadigingen hebben geconstateerd voor ze er aan begonnen.
Voordeel is wel dat je er waarschijnlijk een hoop fotoās van hebt om te laten zien dat het er nog niet op zat.
Ik zou het in ieder geval niet door die sigarenboer zelf laten oplossen want als ie er met de polijstmachine overheen gaat, ben je verder van huis.
Ben je al langs geweest bij de boer?