Help! Schade aan horloge gemaakt (niet door mij)

Ik ga graag mee. Ik ben goed in het uitlokken van situaties waarbij zelfverdediging noodzakelijk is.

10 likes

8060afc95d8c7ffba0665b676ae65d44

5 likes

Toch wel knap dat vrouwen de meest eenvoudige handelingen altijd nodeloos weten te compliceren.

20 likes

Ok, nu gaat het gezellig worden :popcorn:

5 likes

ging ik soms hierheen maar de service was niet te pruimen…

6914553090_950eae487a

12 likes

Vroeger, toen alles nog zwart wit was,
Was alles beter.
:wink:

1 like

waardenberg-de-jong

1 like

Ik vind het vreemd. Als iemand iets van een ander per ongeluk beschadigt, kan dat toch via de verzekering worden opgelost? Praat het rustig uit als volwassenen en dan is er geen probleem mag ik hopen

1 like

Nee echt?
Had ik echt niet bij stilgestaan :persevere:

2 likes

Typische minachting voor alles wat met techniek te maken heeft. Je zegt zelf dat ze sigaren verkopen en batterijtjes van horloges vervangen.
Vraag je ook aan een wielertoerist die langs de weg zijn lekke band vervangt om het onderhoud van je wagen te doen?

4 likes

I know…

Ik word ook wel captain obvious genoemd :wink:

2 likes

Zou die sigarenboer ook polijsten?

2 likes

En lassen zal hij ook wel kunnen.

1 like

Hoop oprecht dat de TS geen lelijke pijp hoeft te roken!

1 like

Die tijd… Dat was een mooie tijd, samen biertje doen, cassettebandje aandraaien met een potlood, fluorescerende brede veters in je sneakers en het probleem oplossen… Komt nooit meer terug :sunglasses:

4 likes

Als haar man het hoort is ze de sigaar.

5 likes

Als je dit laat doen bij een sigarenboer, zoals je beschrijft, heb je natuurlijk de kans dat je ook zelf de sigaar bent.
In ieder geval sterkte!
Excuses ik had alle 99 andere berichten over sigaren nog niet gelezenšŸ˜„

3 likes

Heb dit al een paar keer gehad. 1x bij een horlogemaker en 1x bij een juwelier.
Beiden hadden een horloge van mij beschadigd en zeggen dan vervolgens met een stalen gezicht dat het er al op zat.
Alsof je als horlogefreak niet exact weet wat voor beschadigingen er op je horloge zitten.
Is kennelijk een soort natuurlijke reactie, ā€˜ik heb het niet gedaan hoor, het zat er al’.
Alsof ze in die 5 minuten tijd het hele horloge grondig geinspecteerd hebben en alle beschadigingen hebben geconstateerd voor ze er aan begonnen.

Voordeel is wel dat je er waarschijnlijk een hoop foto’s van hebt om te laten zien dat het er nog niet op zat.

Ik zou het in ieder geval niet door die sigarenboer zelf laten oplossen want als ie er met de polijstmachine overheen gaat, ben je verder van huis.

3 likes

64765_400x400

1 like

Ben je al langs geweest bij de boer?