1, 6
Life is like a box of chocolates. You never know what youâre gonna get. â De moeder van Forrest Gump
Heb ik iets gemist?, of is het merk en model van het âaangeschafteâ stuk pront nog steeds niet genoemd?
Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven
te schrijven
Deze, zo treffend!
Nog steeds niet.
@discobot, waarom doet Sharpierider zo geheimzinnig? Hij weet schijnbaar wel veel, want hij heeft
Maar vraagt alsnog hulp om de pet te drukken, waardoor het antwoord op dit
Toch âjaâ blijkt te zijn.
Maar zoals @Efdjeedjee al zei, er zit hier zoveel kennis. Ik heb goede reacties gelezen en ook een boel mindere waardoor onze TS nu wel weet wat hij moet doen⌠denk ik
Succes ermee knul!
Discobot zit ook al in dit topic.
Gewoon Discobot laten bepalen: Als hij dubbel 1 gooit betalen en niet zeuren, bij elke andere worp niet betalen.
@discobot gooi 2d1
1, 1
help
help weergeven
Sommige mensen laten geen kans onbenut om nog even te laten zien dat ze horkerige hufters zijn.
En dan heb ik het niet over jou billenkoning!
Dat bekt wel lekker.
Tenzij het door een winkel wordt aangeboden. Dan heeft hij 14 dagen bedenktijd. Ik zou het dan cancellen voor het opgestuurd word.
Sorry. Had mijn bericht al verwijderd. Alles was al gezegd zag ik, dus mijn bericht was slechts herhaling. Maar correct wat je zegt.
Ik denk niet dat TS nog gaat reageren. Was wel benieuwd naar wat ie had gekocht
Gezien het uitroepteken in de titel van dit topic wordt er feitelijk ook geen vraag gesteldâŚ
(beetje flauw dit, I know)
Toch wel hoor. Want klaarblijkelijk schijnt dit nogal belangrijk te zijn. Gaat om een Sinn 903. En dan was mijn geboden prijs goed geweest incl. vervoer. Rest en reden is bekend, wat de bijkomende kosten zijn etc. En gezien de staat wordt ie nu te duur helaas. Maar zal het horloge gewoon betalen en laten opsturen. Stelde de vraag voor een eventuele oplossing om de koop te kunnen annuleren, gezien de hoge bijkomende kosten(dus om deze reden een eventuele annulering) maar dat dit niet juist is tegenover de verkoper, is duidelijk. Maar er zijn vast meer forumleden die ooit ook zoiets hebben mee gemaakt. Kortom in mijn geval door niet goed lezen in dit geval van de advertentie. Maar zelfs ik weet dat dit niet kan gezien de regels van de veilingsite, annuleren dus. Het stond ergens onderaan de advertentie.
Wil hier ook niet moeillijk over verder doen. Neem mijn eventuele verlies en ga het horloge toevoegen aan mijn collectie.
Wat ik nog wel even kwijt wil is dat er aardig wat teksten van verwijten volgden van div. forumleden. Zelfs speelden enkelen als een soort van ârechterâ Waarom? Stelde een vraag onder horloge liefhebbers. Of die nu niet iedereen aanspreekt, dat is nu 1x zo, maar wat sommigen schreven, dat snapte ik niet en ging ook soms naar mijn inzien te ver en waren ook niet van toepassing. Wij zijn toch nogmaals allemaal liefhebbers van horloges. Laat dat voorop staan hier op HF. En laten wij deze discussie sluiten, mijn beslissing is nu bekend. Ik betaal de Sinn en laat deze verzenden. Dus eind goed al goed.
Moraal van dit verhaal: pas op als je iets koopt buiten de EU en/of lees goed de kleine regeltjes.
Beter om te kopen hier in het blauwe gedeelte.
Het komt alleen wel wat rottig zijn strot uit.
Ach, dat gaat toch het ene oorâŚehh oog in, en de andere weer uit. Ik hoop dat mensen dat ook hebben bij mijn reacties, anders zouden ze zich maar opvreten van binnen.