Ik ben zelf niet z’n kenner van Rolex nog, wel een beetje in aan het verdiepen. Een kennis van mij is met deze GMT Master II (2003) naar een juwelier geweest en ze hebben hem daar 6000 euro aangeboden. Is dit reëel of is dat wat laag? Alles is aanwezig van wat ik begrijp. Doos, papieren, extra bezel etc. Ik zie wel van de foto’s redelijk wat krasjes op de band, beetje op de lugs maar glas en kast verder kras vrij geeft hij aan.
Kortom, moet de juwelier meer betalen? Dank voor de moeite.
Hier een paar foto’s. (kwaliteit is matig, mja niet iedereen kan goeie foto’s maken haha)
Dan krijg je natuurlijk dat standaard: Ja maar ik weet niet wanneer er voor het laatst onderhoud is uitgevoerd dus ik loop een groot risico blablablabla. En ik moet garantie geven, dus als er wat mee is komen ze weer bij mij. En hij is best oud en gebruikt. En vervolgens staat hij op de site voor 2,5K meer:
Zeer nette GMT, recent nagezien door onze horlogemaker (via FaceTime of zo waarschijnlijk) behoeft nog geen onderhoud. 6 maanden garantie op uurwerk
Hahaha klinkt wel aannemelijk ja. Weet niet of er onderhoud is geweest. Zal dat nog even checken. Maar feitelijk moet ik 'm dus gewoon hier voor hem gaan verkopen. (of zelf van 'm kopen voor 7k ) Nee heb geen geld daarvoor nu…