Het einde van Carl F. Bucherer? Bucherer Only

Ik denk dat dat net het probleem is.

Ik heb het altijd hele mooie horloges gevonden, met originele, vooruitstrevende (perifere rotor) gangwerken… van een heel onaantrekkelijk merk.

Ik zou niet weten waar ze te koop zijn, maar ik zou wel aangetrokken zijn door een uitverkoop.

3 likes

Heb jij geluk, de Carl F Bucherer is hier al in de uitverkoop

2 likes

Vanhoutteghem in Gent.
Nog naar staan kijken, maar het Zenith aanbod daar trekt me meer.

1 like

Dat zijn geen uitverkoop prijzen he…
Voor minder dan 50% korting gaan we niet!

4 likes

De winkels zelf gaan niet in uitverkoop. Dus 50% is veel, ik vermoed niet dat ze dat gaan etaleren.

Maar misschien mogelijk via een grijze dealer.

Ha, dat zou wellicht verklaren waarom bijvoorbeeld Van Hell en Veerman CFB nu in de sale hebben.

Ben ik blij met mijn ETA’tje. :sunglasses:

Het is wel een beetje lui van Rolex. Maar slim dat ze het niet verkopen.

Heb je de Manero zelf wel eens in handen gehad? Op papier, video’s en foto’s ziet hij er prachtig uit! Prijs kwaliteit is goed, mooi uurwerk: super!

Met de intentie top koop, meerdere keren ermee in m’n handen gestaan. Uiteindelijk had ik die klik er niet mee. De afmetingen, afwerkingen, ik weet het niet, maar het werkte niet.

Dit is een prachtig horloge! Hands-On Debut: Carl F. Bucherer Heritage Worldtimer Watch | aBlogtoWatch

Erg mooi uitgevoerd :+1: Ik hoop met je mee!

2 likes

Tja, altijd een beetje een non-merk gevonden, eerlijk gezegd, dus ik laat er geen traan om.

2 likes

Niet meer :point_down:

2 likes

Die World timer is leuk hoewel ik die korte wijzers niet zo trek.
Verder een vrij anoniem merk, het zal menigeen ontgaan zijn dat het er ooit was en dat zal vast ook zo zijn over het vertrek…

2 likes

Hier gaat John Wick niet blij mee zijn! :rage:

IMG_2227

2 likes

Ik zit niet zo er in de horloge merken, heb er ook weinig mee als ze opgeheven worden.
Weet wel dat ik dit een hele mooie vindt…

4 likes

Haha ‘the-less-than-profitabel’ brand.

Mooi gezegd

:sweat_smile:

Een oudje.

11 likes

Niet meer… Bucherer wordt opgedoekt

Aha, Rolex heeft eindelijk een extra fabriek. Prijzen gaan nu dalen en de Daytonas gaan over de toonbank schuiven.

3 likes

Goed dat het weg is. Zou met meer merken moeten gebeuren. Elke verkoop aan zo’n merk is een verloren verkoop van een merk dat wel toekomst en onderscheidend vermogen heeft.

2 likes

Precies!
Alle neuzen dezelfde kant op!

1 like

En alle subjes gelijkzetten

3 likes