Ik denk dat dat net het probleem is.
Ik heb het altijd hele mooie horloges gevonden, met originele, vooruitstrevende (perifere rotor) gangwerken… van een heel onaantrekkelijk merk.
Ik zou niet weten waar ze te koop zijn, maar ik zou wel aangetrokken zijn door een uitverkoop.
3 likes
APMV
7 februari 2025 om 21:23
19
Heb jij geluk, de Carl F Bucherer is hier al in de uitverkoop
2 likes
Kad
7 februari 2025 om 21:24
20
Vanhoutteghem in Gent.
Nog naar staan kijken, maar het Zenith aanbod daar trekt me meer.
1 like
Dat zijn geen uitverkoop prijzen he…
Voor minder dan 50% korting gaan we niet!
4 likes
Kad
7 februari 2025 om 21:30
22
De winkels zelf gaan niet in uitverkoop. Dus 50% is veel, ik vermoed niet dat ze dat gaan etaleren.
Maar misschien mogelijk via een grijze dealer.
koetsjh
7 februari 2025 om 21:31
23
Ha, dat zou wellicht verklaren waarom bijvoorbeeld Van Hell en Veerman CFB nu in de sale hebben.
Ben ik blij met mijn ETA’tje.
HF-Vrienden,
TLDR: Dresser aangeschaft, super afgewerkt, saai op foto’s, heel dynamische plaat, blij mee. Voor foto’s naar beneden scrollen.
Zo, even tijd voor weer eens een uitgebreidere NA. Een horloge wat ook een stukje waard is, vind ik althans.
Het is al wat langer geleden dat ik weer een NA geschreven heb. Ik was op zijn zachtst gezegd best geschrokken van mijn lijst van komers en gaanders in de jaren sinds ik lid ben van HF. Vanaf 2016 tot half vorig jaar versleet ik gemiddeld…
Jrdn
7 februari 2025 om 22:21
24
Het is wel een beetje lui van Rolex. Maar slim dat ze het niet verkopen.
Mauzer
7 februari 2025 om 23:35
25
Heb je de Manero zelf wel eens in handen gehad? Op papier, video’s en foto’s ziet hij er prachtig uit! Prijs kwaliteit is goed, mooi uurwerk: super!
Met de intentie top koop, meerdere keren ermee in m’n handen gestaan. Uiteindelijk had ik die klik er niet mee. De afmetingen, afwerkingen, ik weet het niet, maar het werkte niet.
Mauzer
7 februari 2025 om 23:37
26
2 likes
Tja, altijd een beetje een non-merk gevonden, eerlijk gezegd, dus ik laat er geen traan om.
2 likes
Die World timer is leuk hoewel ik die korte wijzers niet zo trek.
Verder een vrij anoniem merk, het zal menigeen ontgaan zijn dat het er ooit was en dat zal vast ook zo zijn over het vertrek…
2 likes
JohnvdT
8 februari 2025 om 06:30
31
Hier gaat John Wick niet blij mee zijn!
2 likes
Ik zit niet zo er in de horloge merken, heb er ook weinig mee als ze opgeheven worden.
Weet wel dat ik dit een hele mooie vindt…
4 likes
Brick
8 februari 2025 om 06:46
33
Haha ‘the-less-than-profitabel’ brand.
Mooi gezegd
Een oudje.
11 likes
Brava
13 februari 2025 om 21:52
34
Kad
13 februari 2025 om 22:00
35
Aha, Rolex heeft eindelijk een extra fabriek. Prijzen gaan nu dalen en de Daytonas gaan over de toonbank schuiven.
3 likes
Goed dat het weg is. Zou met meer merken moeten gebeuren. Elke verkoop aan zo’n merk is een verloren verkoop van een merk dat wel toekomst en onderscheidend vermogen heeft.
2 likes
JohnvdT
13 februari 2025 om 22:06
38
Precies!
Alle neuzen dezelfde kant op!
1 like
Brava
13 februari 2025 om 22:07
39
En alle subjes gelijkzetten
3 likes