Gewoon even doorsparen voor rolex dan…
Ik weet nog een afgeragde 36mm Explorer voor een vriendenprijsje.
Heb je al eens bij Unimatic gekeken? Die maken goeie (duik)horloges rond de € 600,=. De U1 Classic spreek mij persoonlijk erg aan.
Die voldoet niet aan de eisen.
Toevallig 5 minuten geleden door mij aangeraden. Mooi spul.
Die linkte Ruud net al geloof ik, niet zo’n fan van de wijzerplaat
Ik kan je de Citizen Excalibur Promaster BN0100-51e van harte aanbevelen. Volgens mij is dit voor het geld een moeilijk te kloppen duiker. Er bestaat van Citizen ook een horloge dat hier veel op lijkt, maar een titanium band en kast heeft.
Dikte slechts 11mm. Precisie van een quartz, maar nooit batterijen verwisselen (Eco-drive), 200m waterdicht. Hier is een review van Wander op dit forum:
Heeft iemand al geadviseerd het budget op te rekken en een Rolex te kopen? Nee? Bij deze!
Ik was je al voor
Fanboy.
Die lorier bracelet vind ik zelf erg goed. Het zijn ook echt individuele links. Wat erg fijn is, is het formaat; lekker dun.
Het enige waar sommige mensen wel over klagen is dat het gaan saffier glas heeft.
Ik ben wel een fan, maar ik zou wel kijken of je ergens een in Europa kunt vinden, zodat je geen 25% extra hoeft af te tikken :).
Nog maar 2 random horloges.
Die Axios vind ik wel erg gaaf. En binnen budget. Bekend met het merk?
Deze lijkt me ook erg leuk!
Overigens, nog niet zo heel lang geleden werd de SKX007 altijd genoemd in dit soort topics, maar volgens mij ben ik die hier nog niet tegen gekomen.
En maar goed ook. Dat is niet de categorie horloges waar ik naar opzoek ben
En zo’n Mountain Glacier huppeldepup Alpinist?
Echt geen flauw idee wat je bedoeld
Dat had ik net gemist. Maar die ik linkte heeft iig geen datum
Precies, die voldoet verder aardig aan wat ik zoek maar spreekt me gewoon niet zo aan. Maar ik waardeer alle suggesties. Ben al heel veel dingen tegengekomen die ik nog niet kende