Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic II

Grappig dat je mosterd zegt, ik heb tankwagens vol lecithine door Europa gereden, dat is de emulgator in de levensmiddelenindustrie die gebruikt wordt om vet en water te verbinden.

1 like

Er wordt vaak gezegd dat haaienleer sowieso waterbestendig is. Maar over of dit waar is tast ik ook in het duister :grin:

2 likes

Zit ook ruim in mosterdzaad. Dus mosterd is de emulgator voor thuis in de keuken

1 like

En dan nog zo’n vraag. Is zadelleer van paardenleer? :thinking:

Is babyolie van baby’s gemaakt?

7 likes

Fred man! Stop eens met dat roken, dat is toch helemaal uit de tijd en dan nog voor zo’n hippe kerel als jij.

4 likes

haha, dat is wel mijn doelstelling. Maar ja mijn ega heeft toch nog even snel 30 sloffen gehaald en dan is het klaar :wink:. Leuk dat er eens iemand zegt dat ik een hippe kerel ben met mijn geiten wollen sokken, drollevanger als broek en schoenen uit het jaar 0. Maar oke, voor nu ben ik hip, vintage is immers hot :rofl:
Maar blijf mij gerust op mijn donder geven dat ik moet stoppen, iedere dag weer even zo’n berichtje gaat zeker helpen :innocent:

6 likes

Helpt een like ook? Bij deze :+1:.

3 likes

Zou toch jammer zijn als we je op korte termijn moeten gaan verliezen hier!

3 likes

Altijd natuurlijk, en wel even een bericht erbij “uitmaken die peuk!” :wink:

1 like

Ik heb 37 jaar gerookt. Mijn cardioloog zei op een gegeven moment dat roken echt killing was tuurlijk wist ik dat maar…verslaafd he! Toch vd 1 op andere dag gestopt, zonder pleisters of niks, wel angstaanvallen en regelmatig staan tieren en janken in de tuin om er af te blijven. Ben nu een jaar clean. :+1: en heb dit gekocht met het geld wat ik in een jaar bespaard heb.

Het ging nooit om het geld, maar toch. En met deze gruwelijke off topic post wil ik eigenlijk alleen maar zeggen : Als je het echt wil, dan kan idereen het. Ik deed, jij misschien ook.:+1:

39 likes

Maar @fredpanarai1 kan ik dan die time grapher overnemen? :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Dit is een geintje toch? Mijn vrouw hielp mij echt niet om eerder deze aardbol te verlaten!

Jaar of 8-9 geleden gestopt. Rookte op het laatst soms 2 pakjes per dag. Totaal bezopen.
Koude kalkoen en nergens last van. Als je de ‘knop’ maar kan omzetten. Geen onthoudingsverschijnselen oid. Ik kon het me kinderen toch niet verantwoorden om mezelf van kant te maken?!

3 likes

Zegt die van mij ook, maar echt he. Heb vroeger intensief gesport, zowel roken als drinken was not done. Geen problemen mee gehad, uiteindelijk door de druk gestopt op mijn 32e, vrouw rookte altijd al dus ging maar mee doen. En ja hoor, verslaafd. Maar als ik stop dan gewoon cold turkey en geen toeters en bellen, hou gewoon de 3 min. regel aan dan. Maar afgesproken dat mijn vrouw ook stopt, helpt ook wel een beetje :smiley:

Goed gedaan Pieter :+1:.
Ik ben op 1 januari 1990 gestopt, direct na mijn scheiding. Ik dacht toen, dan kan die ellende er ook nog wel bij :joy:. Sindsdien dus ook clean.

5 likes

Zou optie 2 worden dan, maar ja helft van horloges weg plus de rest :grin:

2 likes

Ik mocht de horloges houden maar de waarde werd verdisconteerd met het spaargeld.:see_no_evil::grin:

1 like

Maar ja mijn ega heeft toch nog even snel 30 sloffen gehaald en dan is het klaar.
Dat kan nooit gezond zij Fred. A.U.B. stop ermee.
Ben zelf vanaf 1986 rookvrij samen met mijn ega. :muscle:
De kids doen aan copycat en roken ook niet. :+1:

3 likes

haha, ik hoor hier mijn vrouw :wink:

1 like

Ik had toen geen spaargeld en geen horloges, mijn leven was toen een stuk overzichtelijker :joy:.

2 likes