De enige manier! Gewoon kwestie van mentaliteit! Het radioactief Polonium-210 in je longen dat je al die jaren geïnhaleerd hebt heeft een halveringstijd van ca. 138 dagen dus na één jaar is het meeste vervallen!
Dat. Ook niet zeggen ‘ik ga het proberen’, dat gaat niets worden. Als je zegt, ik ga het doen, dan werkt het, voor mij dan .
Gedoemd te mislukken want dan ga je jezelf zielig vinden.
Zal je naam onder die time grapher plakken, ben jij de eerste
Nee Nils, dit is echt serieus. dozen vol met peuken, gaan 3 pakjes p.d hier doorheen. Echt te gek voor woorden, maar zoals bij alles heb ik geen rem. Het is alles of niets, als de peuken op zijn wordt het dus echt NIETS.
Kijk als ik dit soort berichten maar vaak genoeg krijg, is het echt steun
Mooiste van alles, mijn kids roken allemaal niet. Daar zat ik echt bovenop, niet roken en weinig drinken. Nou ja het laatste ging soms nog wel eens mis
Nee zo ben ik dus niet, niet proberen maar doen. Nu alleen nog even een AR15 aanschaffen, kan ik ook de vliegtuigen die hier vlak boven mij overkomen uit de lucht schieten
Echt Ferry! STOP! We kunnen je echt niet missen! Straks haal je de HFLE 2024 niet!
Even alle gekheid op een stokje… Denk aan allen die je dierbaar zijn, vooral zij kunnen niet zonder je. Wat hebben ze aan al die horloge erfstukken zonder jou, die zijn dan echt niets waard voor ze, zelfs als er Rolex op staat.
Beloofd?
Top, dat wil ik iedere keer horen, en weet je wat. Heb tijdens deze post nog geen peuk op gestoken, schouderklopje op z’n plaats toch?
Zou zeggen niets, maar de oudste houdt nu al alles bij. Kassa dus, maar weet dat ze ons nog wel een paar jaar gunnen hoor
Zeker Nils, ben een man van zijn woord. Was vroeger verslaafd aan gokken (ja, ook dat nog), voor een godsvermogen vergokt. Van de ene op de andere dag nooit meer gegokt. Nou ja, op de aandelen na dan, maar daar gebruik ik mijn koppie bij
Nice!
Roken. Ik ben op mijn 26e begonnen en 4 jaar later gestopt. Af en toe mis ik het nog, maar door de (imo zeer geslaagde) de-stimulatieregels van de overheid (bijvoorbeeld geen zichtbare pakjes in winkels etc) is roken voor mij ook minder aantrekkelijk geworden. Er ging toch echt niks boven een sigaret na werk, in de pauze, na het eten of tijdens een serie tussen de afleveringen door.
Ik zeg altijd: het is het beste waar ik mee begonnen ben en het beste waar ik mee gestopt ben.
Dat dus en ook na een w…pie, en dan te bedenken dat ik niet eens inhaleer. Gewoon een gewoonte waar je niet bij nadenkt. Mijn vrouw inhaleert dus wel, als ik dat doe stik ik echt de dievenmoord.
Succes Feryy!
We hadden het kunnen weten met al die horloge aanwinsten van jou
Maar beter stoppen en er iets moois van kopen en genieten !
Ik ben niet gewend me met andermans zaken te bemoeien.
Maak ik het toch even een uitzondering op die ,zelf ingestelde, regel.
OP HOU DEN . En wel meteen.
Gooi die 30 sloffen maar in de kachel, dan branden ze ook op dus het netto resultaat is hetzelfde, alleen de gezondheidswinst begint 30 sloffen eerder.
Gewoon één keer niet zeggen, ik ben een kneus, dat weten we nou wel.
Zeg gewoon een keer .I can do it.
Je hebt helemaal gelijk Ed, maar dat wordt dan echt bonje hier in de tent. Maar hou haar wel aan de afspraak, op is op en dan is het klaar, zegt deze held
Who knows.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn twee vragen. Maar wel 10 posts met off topic gezwets.
Is maar wat je voorkeur is.
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=117&t=1978961
En voor de rest, haai, rog, … meestal is de binnenkant rundleer.
To care for Shark leather keep in mind that:
You will need to clean the leather on a regular basis to keep the dust off of it. When using a leather cleaner, you can apply thin layers and brush gently. After this is done, take off the excess with a clean cloth and let it dry in a place away from the sun or heat.
- Do not over moisturize the leather. If this type of leather has too much conditioner or moisturizer it will dry it out. Condition 2 times a year with reptile leather conditioner and maybe more often if the item gets exposed a lot. Remember to always test your products before using them.
Bovenstaand artikel ging mn over schoenen en riemen, dus zal voor een horlogebandje eveneens gelden.
En een reptiel leder conditioner die hiervoor geschikt is, is bv Saphir Reptan (www.shoesupply.eu).
Hier andersom. Ik en mijn vrouw roken niet, 3 vd 4 jongens 22-23-24 jaar helaas wel. Daar sta je dan als opvoeder voor lul.
Maar die 30 sloffen he, dat is voor 3 maanden voor jullie de rookwaar. Wat voor k🤪tsmoes is er over 3 maanden? Weer 30 slof op voorraad?
Stop nou subiet, je lijf, kinderen, hf leden zullen je eeuwig dankbaar zijn. Geen moeilijk gedoe, gewoon die eerste niet meer opsteken. Als je dat wel doet, dan maakt t niet meer uit. Dan begin je overnieuw.
Het blijft een onvermijdelijk feit dat dat op de lange termijn toch een keer zal gaan gebeuren
Maar, beste Ferry, we gunnen je hier allemaal nog een ontzettend lange termijn! Des te meer reden voor jou en ook voor Mw. Panarai om te stoppen met roken! Hier spreekt een ervaringsdeskundige; als ik zo’n 25 jaar geleden niet was gestopt met (zwaar) roken, had ik hier nu niet dit commentaar zitten tikken…
Ja. En drumzadels van drummers.