Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic II

Rookte mijn vrouw maar,:joy:

1 like

Hoi Adrian, niet leuk om dat te lezen over je ouders en kan mij voorstellen dat je dit aan rokers verteld. Maar geloof mij, tis een keiharde afspraak, tabak op dan wordt er niets meer gekocht.
Ha, ze deed het heel slim, liet iedere week 3 sloffen apart leggen bij een tabak zaak. Maar ik hou echt in de gaten wat er nu weggepaft wordt.

Moet het voor jou toch een stuk makkelijker zijn om ook te stoppen Jan. Wat ze allemaal (terecht) tegen mij zeggen geldt natuurlijk ook voor jou :+1:

Rook al 40 jaar niet meer :grinning:.

2 likes

Dat is een box vol Rolexen dus, of 4 x p.j op vakantie :wink:

2 likes

@Fred, als het op is en je hebt het moeilijk denk nog eens aan mijn wijze raad! Sterkte gewenst. Van het bespaarde geld kan de collectie worden uitgebreid :slight_smile:

2 likes

Wel heel erg off topic dit.

Ik probeer de logica te begrijpen. Je wilt stoppen met roken, want je krijgt er kanker van (naast nog een berg nadelen). Maar je rookt wel je voorraad eerst op. Als je daar twee seconden over nadenkt, klinkt dat eigenlijk op geen enkele wijze logisch.

5 likes

Das toch logisch.
Anders kun je je geld net zo goed in de fik steken. :woozy_face:

5 likes

Kennelijk heb jij wat langer nodig…:grimacing:

Ik dacht dat het sarcasme hier wel zo dik bovenop lag dat dat zonder toelichting ook wel duidelijk zou zijn.

2 likes

:pray:

1 like

dagvandebrabantsevollscultuur

Gewoon verstandig roken, Fred

4 likes

Klopt, totaal onlogisch. Maar ja, tis de deal met mijn ega :wink:

Of zoals Johan het op het laatst deed, voetballen met een pakje. Maar dan heb ik bonje thuis.

4 likes

Even een domme vraag. Het digitale gedeelte heb ik helemaal goed ingesteld. Alarm uitgezet. Hoe krijg ik het analoge gedeelte aan de praat en op de juiste tijd?

1 like

Daar zou toch een gewone kroon moeten zijn om de analoge tijd in te stellen, is daar een gat te zien? :thinking:

1 like

Een soort reset knop zit er wel

Ik gok dat daar een kroon had moeten zitten :grimacing:

2 likes

Dat denk ik, met alle onkunde die in mij zit , eigenlijk ook wel heel sterk.

2 likes

Verhip ik zie nu pas de uitsparing die in de kast zit… en ik er met mijn domme hoofd maar op drukken en er gebeurd niks…

1 like

Tja, nu op zoek naar stift met kroon of een donor horloge :persevere:

Succes :four_leaf_clover:

1 like