Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic II

:joy:

Dan word ik 100! Hoe was mijn feestje? :joy:

De kater was verschrikkelijk… Daar is een pil voor maar we wilden hardcore…The full experience.:grin:

1 like

Iemand zoiets wel eens gezien ?
Waar zou het tweede uurwerk voor dienen ?

2 likes

Tweede tijdzone misschien? Soort van gmt?

Ik heb geen idee.

Google kent wel zoiets, voor 2 tijdzones, alleen heeft de onderste dan ook 2 wijzers.
8b6dcff4-781b-47be-ade1-dcb6de5a19cc

1 like

Heeft die onderste van die andere ook niet 2 wijzers (exact 6 uur)?

2 likes

Verhip! :+1:

Bedankt voor de info.
Toch makkelijk zo`n forum.

Wat zou dit horloge in Nederland bij de AD kosten met eventueel een beetje korting?

Breitling Superocean Heritage II 46mm Black-Green stalen band.

Bij Aap staat hij voor €5.550, Lijkt mij Nederlandse adviesprijs!
Daar kan zomaar 10 -15% vanaf gaan, dus zo rond de €4.900 zou kunnen :sunglasses:
Maar dan ben je nog niet aan de Duitse prijs bij Montredo, waar hij €4.594 moet kosten :wink:

1 like

Google is your friend.

Heeft iemand misschien wat info van dit horloge ?

20 dollar (double eagle) coin watch. Werden echte munten voor gebruikt. Bij deze vraag ik me af of er een echte munt in zit, door de afwerking maar ook door het ontwerp van de munt.

Zoek even op “20 dollar coin watch” en dan kom je een heel eind, denk ik :ok_hand:

En duh

Bedankt voor de info.
Ik ben aan het zoeken geweest maar van dit merk kan ik er geen vinden.

Hele domme vraag maar kun je met een Astron ook GPS signalen ontvangen op mars en de maan :thinking:

Ontvangen geen probleem. Je zult echter bijzonder weinig gps signalen tegenkomen daar :slight_smile:

2 likes

De bewoners op mars lachen om ons gps systeem. Die zijn zelf veeeel geavanceerder.:crazy_face:

2 likes