Duidelijk ga ik me vingers er niet aan branden. Heb een mail naar het bedrijf gestuurd even afwachten of die nog een passende oplossing hebben.
Bedankt nogmaals ik kan hier mee verder.
Duidelijk ga ik me vingers er niet aan branden. Heb een mail naar het bedrijf gestuurd even afwachten of die nog een passende oplossing hebben.
Bedankt nogmaals ik kan hier mee verder.
Ik ben een digibeet. Werkt HF niet lekker qua uitlijning, of heb ik iets aan- (of uit)geklikt? Kan ook geen afbeelding meer posten.
Ik heb zo’n heerlijk horloge waar niet twee lugs aan beide kanten zit maar één centraal. Ik heb hier geen band of pins meer bij maar ik wil dus graag een nieuwe band plaatsen. Heb ik 2 vragen;
Wat voor pin moet ik gebruiken of zijn er als ik een leren band wil plaatsen?
Zijn er ook bracelets te krijgen voor dit soort horloges en hoe zou dan de naam zijn van zo’n end link?
Heb je een foto?
Dat wordt maatwerk.
Hier op het forum zitten diverse bandenmakers die dit kunnen.
@slls bijvoorbeeld
Ik vrees dat je dan ergens een originele bracelet moet vinden. Afhankelijk van het horloge is dat ergens tussen ‘lastig’ en ‘onmogelijk’.
Klink hoopvol allemaal haha
Daar zijn schroefpinnen voor
Kan ook in gezocht, maar lijkt me hier beter op zijn plek.
Een 5 digit datejust heeft een saffierglas zonder AR coating. Lijkt met momenten wel een spiegel.
Iemand ervaring met een aftermarket saffier glas voor een 5 cijferige datejust die wel goede AR coating (aan de onderzijde) heeft? Dit lijkt me zelf wel een erg lekkere mod.
Dit is een solar, wellicht is de accu echt leeg. Al een tijdje in de zon/licht gelegd?
Hey @JohnD , bedankt voor je reactie.
Uhm… ik weet niet of dit een Solar is, maar een nieuwe batterij deed de Seiko weer vrolijk tikken dus het probleem is getackeld .
Het staat er echt op .
Gewoon een kwestie van de gebruiksaanwijzing goed lezen.
Goeie, dat is niet mijn sterkste kant de gebruiksaanwijzing door lezen.
Maargoed weer wat bij geleerd bedankt allebij! Voor me gevoel kom ik er wel een beetje mee weg in dit topic.
Sorry, je hebt gelijk.
Leek even op een Sup880, dat is een solar ( een die de batterij oplaadt door licht). Deze leek erop.
Het uurwerk is idd gewoon een kwarts.
Waar staat de afkorting SARB van Seiko eigenlijk voor?
Ongetwijfeld makkelijk te vinden maar deze man ziet t ff niet.
Heb ik met de aanschaf van een Seiko Alpinist SPB245J1 een Sarb gekocht?
Seiko Alpinist R…? Prospex ??
Waar staat de R dan voor?
Seiko Automatic Recreational Beaters
Die Seiko afko’s doen me meestal vooral grinniken. Wetende dat de die-hards ze allemaal uit het hoofd kennen en ook meteen een beeld er bij hebben.
Dit is geen afkorting maar gewoon een modelserie zoals bijv de SkX of de SLA. Helaas.