Kijk. Daar heb ik wél iets aan. Bedankt Ruud!
Hij kwalificeert dan ook voor een domme vraag.
Broeva! Haro!
Een nieuw jaar, een nieuwe domme vraag! ![]()
Als je zoals ik regelmatig klikt op horloge advertenties, dan weten ze je te vinden! Ik zie nu regelmatig deze dingen voorbij komen:
Zonder te spieken, kennen jullie dit merk?
Hier op het forum is geen onderwerp over deze horloges. Ze zijn anders. Niet perse mooi. Ze zijn niet duur. Is er iets mis mee? Het zijn geen smartwatches. Kermis horloges? Ik ga er geen kopen maar vind ze wel grappig.
Ik noem dus expres het merk (nog) niet omdat ik geen reclame wil maken voor een misschien wel heel fout bedrijf.
Je klikt op de verkeerde horloges als ze je dit voorschotelen.![]()
![]()
Kijk eens bij qlocktwo. Dan zie waar de eerste zijn inspiratie vandaan haalt.
De tweede doet gewoon pijn aan mijn ogen.![]()
De algorithm blijf je achtervolgen tot dat je er eentje besteld. ![]()
Geen obscure horloge sites bezoeken en clear de cache geheugen van je browser. ![]()
En vooral GEEN toestemming geven om cookies te plaatsen.
Hallo, ik kan sinds vandaag geen media items meer uploaden. Had begrepen dat er gisteren wat accounts waren gehackt, zou dat hiermee van doen kunnen hebben?
Krijg de melding: Sorry je kunt geen media items uploaden
Mijn lol is er nu danig van af. Tot later.
Tja, dan is de lol er wel snel vanaf. Een horlogeforum waar je niet eens een foto van je horloges kunt delen heb ik niet veel aan. Bedankt voor de info!
Zijn we de pisang? ![]()
Het lijkt hier onderhand Noord Korea wel…![]()
![]()
Nou nou nou. Ik geef het je te doen hoor, zon groot en actief forum als dit in de lucht te houden. Niet alleen met alle leden die overal over van mening verschillen maar ook met aanvallen van buiten af. Wat was het alternatief geweest? Minder snelle actie of zelfs niks doen? Dan had ik iedereen wel eens willen horen. Nee we konden nu eventjes ietsjes minder hier voor een paar uur. Er zijn ergere dingen. Heeft met Noord Korea niks te maken, integendeel juist. De maatregelen getroffen door de admins, die hier gratis en voor niks al hun tijd in steken, die maatregelen zijn juist vóór ons, niet tegen.
(Een verlaat) Welkom Tijs!