In eerste instantie niet van plan meteen alweer een volgend horloge aan te schaffen, maar bleef steeds hangen met mijn hoofd bij deze Sinn 556i RS…vandaag overstag gegaan, met de verwachting dat het een goede daily watch is voor mij…1-2 weken levertijd, ben benieuwd hoe deze IRL is. Best ook spannend. Maar heel veel goede verhalen over gelezen, dus kijk er met redelijk vertrouwen naar uit…
Wat een leuk horloge zeg
Gisterenmiddag bij Ripassa in Vught opgehaald:
Laco Stuttgart Pro, geheel naar eigen wens samengesteld.
Mooie band. Waar komt die vandaan?
Prachtige keuze! Een icoon!
Zeker, dank
Sailcloth van Zuludiver .
Niet voor de 20th anniversary edition gegaan?
Zal nog wel ff duren denk ik.
Het pakketje met de bandjes heeft in Australië al 5x z’n vlucht gemist.
Ik vermoed dat het pakketje kwijt is geraakt.
Maar ze gingen er van af0210strap achteraan… dit vonden ze namelijk zelf ook wel apart.
To be continued….
Ik vind deze originele wat klassieker en ik verwacht dat langer mooi te vinden.
Leuk ding. Deze wil ik ook nog een keer proberen. Lijkt een ongelooflijke deal te zijn.
Klopt. Heb hem al eens in m’n handen gehad bij een vriend van mij die de wereld aan 5’jes heeft. Deze stond sinds dien op m’n verlanglijstje, heb er zelfs 2 besteld bij 2 verschillende aanbieders…zal de whisky op dat moment wel zijn geweest. Mocht je interesse hebben hou ik je in m’n achterhoofd.
Dan is dat de goede keus
Ik zat eigenlijk een beetje naar een exemplaar met bol saffier van monsterwatches te loeren. Mineraalglas houdt me toch een beetje tegen denk ik. Maar ik houd je in de gaten
Levensgevaarlijk, dat spul!
Ik heb ooit een 5’je gehad waar safier in was gezet, is ook altijd een optie.
Ik leef graag op het randje…
Mooi Le Locle Piede maar de
square heeft mijn voorkeur.