Het Grote incoming topic. Deel V

Zovaak bestel ik daar niet dus ik wist het niet meer. Weet ik iig als ik meer als €20 besteed dat de verzendkosten gratis zijn. Thnx!:+1:

1 like

Ja wil er waarschijnlijk eentje hebben voor 3 stuks en deze ziet er (zeker voor de prijs) goed uit. Lijkt dat daar mijn duikers prima in passen.

1 like

@Mieske007 dat is mijn reden ook dat ik deze kist wou voor mijn duikers, en natuurlijk de uitstraling. Dat carbon is echt heel gaaf na mijn idee :sunglasses: Mijn max is ook echt 3 horloges in mijn collectie en niet meer. Ben er nu wel achter dat less is more :wink: Aangezien er 2 rond de 55mm zijn is dit naar mijn idee de ideale box, max diameter is 62mm dus precies goed voor mijn collectie :slightly_smiling_face:

1 like

Naar mijn idee: let een beetje op de syntax :grimacing:

1 like

Klopt maar bedoelde eigenlijk te zeggen dat je deze niet rechtstreeks bij laroyale moet bestellen. Daar komen er nog verzendkosten bij. Via bol dus niet.

1 like

Na het lezen van de NA van @ElderRuwy over Citizen’s uitgave van haar 1974 eco-drive prototype, bleef het horloge in mijn hoofd spoken. Hier is zijn mooie NA-verhaal over dit aparte horloge:

Afgelopen week ben ik op Italiaanse websites gaan rondstruinen en kwam hem bij een juwelier voor €99 in de aanbieding tegen. Helaas verscheept hij niet naar NL of BE. Ondertussen is hij ook uitverkocht daar. Dus, moest ik verder zoeken. Toen kwam ik hem bij een andere juwelier voor €175 tegen en ik heb het verschil maar geslikt en besteld.

Deze week kwam hij dus binnen.

Het is dan wel geen mechanisch horloge, maar het ontwerp en de geschiedenis ervan vind ik erg aantrekkelijk.

8 likes

Zo! Dat is wel heel mooi geprijst! :hushed: jammer dat die deal niet door ging.

Is dat wel ineens aardig meer ja. Maar een schrale troost; je hebt het net iets beter gedaan dan mij :grin:

Goed om te lezen dat ik een goede slechte invloed op mensen heb met die verhalen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geniet er van! :+1:

Groeten van z’n broertje!

Ps. Welk nummer van de 750 stuks mag jij “van jou” noemen? :slightly_smiling_face:

8 likes

Deze is onderweg :raised_hands::raised_hands:

8 likes

Funky ontwerp, ziet er goed uit :+1:

Verjaardagskado onderweg :raised_hands:

9 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Vandaag ontvangen mij La Royal Napoli horlogebox voor 3 stuks. De afwerking en het materiaal is top! Ben iig vol lof over deze box, een HF lid @Mieske007 denkt er overna om deze misschien aan te schaffen naar mijn idee kun je niet fout gaan! Nu foto’s



Prijs/kwaliteitverhouding TOP👌

7 likes

11 likes

Ben nieuwsgierig… uurwerk?

Met ALS klikt de tijd sneller als je lief is.

3 likes

En binnen na 4 dagen vertraging bij FlopNL.
Heerlijke maat met 38mm kast en leuk op rubber.
Ideale zomerbeater zo :sunglasses:

20 likes

Wacht kreeg je die melding toen je probeerde te bestellen of later in een mail? Heb er zelf namelijk ook 1 besteld gisteren

1 like

Inmiddels een bevestiging dat het gelukt is. Hij is onderweg :white_check_mark:

1 like

Oh verhip, sorry, had hem niet door…
Snap het nu.

1 like

Gelukkig maar! Maak ik me ook geen zorgen meer haha

1 like