Het Grote incoming topic. Deel VI

Verse originele strap voor de Nomos Club Campus 38

23 likes

omdat niemand hem nog ingeschoten heeft: is een springbar tool waarvan er in het aparte topic inmiddels 200+ verkocht zijn door @Arie_Kabaalstra

5 likes

Voor de :turtle: :fish:

6 likes

:thinking:

2 likes

Horloges, portemonnee, sleutels, auto sleutels, etc.

3 likes

Overigens, is deze al ingeschoten?

Belooft weer een knaller te worden :star_struck:

3 likes

Incomiiiing

6 likes

En deze ook, gewoon omdat het leuk anders is :smiley:afbeelding
BTW: foto’s geleend van de veilingsite

3 likes

Deze?

afbeelding

3 likes

Als je de berichtjes leest zie je dat een paar berichtjes boven me iemand vraagt wat het is en ik daar antwoord op geef…

1 like

Mooie band ! Staat de Speedmaster erg goed. :ok_hand:

Maar met de opmerking “lichter”, houdt dat in, dat het geen solid links zijn ? Of zijn de links gewoon dunner dan de originele Omega band ?

1 like

Edit: Net even op de Uncle Seiko site gekeken en bij de specs staat vermeld, dat het allemaal solid links zijn. Het gewicht is aangegeven met 56gr. Kan zo snel niet terugvinden hoe zich dat verhoudt met de originele Omega band. Maar absoluut een mooie band voor dat geld. :+1:

1 like

Ik vergelijk hem met de band van de vorige generatie. Dat is een behoorlijke stevige band die volgens mij niet afloopt richting de sluiting.
De US gaat van 20mm naar 16mm en de sluiting is ook een stuk dunner en kleiner.

1 like

Kan allemaal. We leven in een vrij land. Je kunt erin doen wat je wilt.

1 like

Laat je niet gek maken. Doe lekker je ding.

1 like

Hendig zo’n gelozie bakskuh :ok_hand:t2:
Mooi voor op mijn nachtkastje, kan ik er savonds zo de horloges in knikkeren zonder dat er micro swirls op komen :+1:t2:

1 like

mijn tweede pouch (Watch Pouch). Mooi product en Wesley denkt erg fijn mee met je wensen.

7 likes

Deze net besteld, ben benieuwd.

34 likes

Tof! :ok_hand:

1 like

Idd, mooi product, netjes afgewerkt en verzonden met een persoonlijke touch. Ik heb er inmiddels ook twee. Allebei totaal anders, ieder met een eigen smoel