Afwerking is goed. Het gepolijste flankje had iets strakker gemogen. Draag comfort is top, titanium kast en super dun, dus voel zo goed als niet dat ik een horloge draag.
Vooral echt heel erg onder de indruk van het ontwerp en de originaliteit ervan. En volledig out of character voor het merk.
Deze video is wel een goede, realistische weergave van wat ik ook van het horloge vind.
Incoming! Al een tijdje merkte ik dat de Polaris me meer en meer kon bekoren. Uiteindelijk liet deze me niet meer los, dus vandaag de knoop doorgehakt!
@Zulu Daarnaast is vrijdag de 13e de sterfdag van de oprichter van Fortis, Walter Vogt. En op het moment dat Jupp, Fortis overnam werkten er 13 mensen bij Fortis.
Ook nog een ander uniek ding:
Fortis heeft het voor elkaar gekregen bij de gemeente Grenchen om het adres waar Fortis gevestigd is aan te laten passen van Lindenstrasse 45 naar John Harwoodstrasse 13.
Ik heb dit horloge met flinke korting kunnen kopen bij Timex, nu zoek ik een anders bandje. Of kan ik die letters er op 1 of andere manier eraf krijgen? Zo niet, wie heeft tips voor een mooi bandje?