Het grote "Omega Only" topic

Off white dial zou ik zeggen. Kijk ook eens naar de blauwe dial, die is nog net iets mooier mijn inziens :ok_hand:t2:

2 likes

Scherp @Bauhaus!

Inderdaad heb ik geprobeerd mijn hobby een wat serieuzer karakter te geven met deze website waar ik oa horloges ver- en inkoop, op kleine schaal.

Hoop dat je 't een leuke site vindt!

1 like

Wat is dit een prachtige horloge! Eerste keer dat ik hem om heb, en ziet er top uit. Alleen jammer dat hij zo groot is :neutral_face:

8 likes

7 likes

Cross-post:

6 likes

Het is tenslotte SpeedyTuesday :muscle:t3:

12 likes

Met verbazing zie ik dat ene denvro mijn topic titel heeft veranderd, ik vind dat onbeschaamd en ongevraagd niet kunnen!
Apart vind ik het @Jur dat ik ondanks mijn bijna dagelijkse aanwezigheid op dit forum en regelmatige bijdragen, ik schijnbaar teruggezet ben naar level 2 en ik dus niet meer in staat ben mijn topictitel terug te veranderen…

1 like

Ik heb 'm terug gezet - kon ik dat gelijk eens proberen :slight_smile:

1 like

Wat was het dan, Omega only?

Daar gaat het me niet om, het is gewoon ongepast om te doen vind ik…

1 like

Vind ik niet als het Omega Only werd. Wel als het wat onzin of iets was. Zo’n ramp is het niet.

2 likes

Daar denken we dus anders over…

Ik geef je gelijk frans. Dit is een van de meest heftige en respectloze dingen die je in deze digitale horloge speeltuin kan overkomen. Sterkte!

7 likes

Zie het de afgelopen dagen wel mee gebeuren, beetje kinderachtig en bovendien brutaal.

1 like

En nu Rolex, Seiko, etc En alle andere “only topics” noge even aanpassen? :joy:

1 like

Er is wel iets voor te zeggen om ze allemaal een soortgelijk naam te geven voor de vindbaarheid (de meeste heten al “xxx only”), maar dat vind ik meer iets om in overleg te doen.

2 likes

Dit dus… :wink:

1 like

Serieus? Het was gewoon bedoeld om ervoor te zorgen dat de naamgeving van het Omega Only topic in lijn is met de overige merk/model topics op het forum. Zodat het voor de overige (nieuwe) forumleden makkelijker vindbaar is.

Ik zou nooit iemands persoonlijke topic titel zomaar aanpassen. Maar dit topic is volgens mij van alle Omega bezitters/liefhebbers.

1 like

Ja ik ben serieus als ts, je had het even kunnen vragen, was wel zo netjes geweest…zou ik in ieder geval wel hebben gedaan.

Dat kan. Dat had ik ook zeker gedaan als ik een topic titel van een persoonlijk topic zou willen wijzigen. Maar ik heb nu gewoon de titel gewijzigd van een algemeen Omega topic wat toevallig door jou gestart is.

Maar zoals je ongetwijfeld al gezien hebt heet het topic inmiddels weer ‘Omega topic’ (volledig afwijkend van alle overige merk/model topics). Ik hoop dat je er tevreden mee bent.

1 like