Oké 20. CM
![]()
Ook prima te doen op een 17.5cm pols hoor ![]()
Ik was ook bang dat hij te groot zou zijn en heb hem daarom nooit gekocht. Nu toch de knoop doorgehakt en ben er zo ontzettend blij mee. mijn pols is 17 en het draagt echt prima. Maar feit is dat het een duiker is (en wat voor een) en hij is vooral wat hoger dan een tudor of omega.
Al prijzen van bekend?
de SLA079J gaat in de USA voor $4550
![]()
Mooier dan de SPB077, maar niet zoveel mooier.
nee, maar dat vind ik bij Seiko topmodellen sowieso vaak moeilijk
Verwacht dat ze rond de 3K gaan liggen.
![]()
Er is een antwoord:
Niet zeker of ik fan ben van de structuur op de wijzerplaat. En een deftige sluiting had voor die prijs ook gemogen.
Ik zit echt al een paar dagen te popelen om deze knuppel hier in ‘t hok te gooien, mijn NA, net binnen, vers om de pols: ‘n SBDD003 Kinetic Direct Drive Marinemaster!
Het staat niet op de plaat, maar wel in de boeken van Seiko, dus het is er echt eentje. ![]()
Ik vind ‘m gaaf!
Iemand hier misschien enig idee of Seiko nog met een opvolger van de sla021 zal komen na de laatste mm300 releases? Dus een mm300 in de ‘originele’ verhoudingen en met monobloc kast?
De sla021 lijkt hier en daar nog wel nieuw verkrijgbaar maar het houdt niet over. Heb dit horloge, of een van zijn voorgangers, sowieso nog nooit ‘echt’ gezien of in handen gehad. Maar zit er de laatste tijd steeds vaker naar te gluren en over te lezen. Wat een gaaf horloge… (op beeld dan in ieder geval!).
Bedankt!! Maar eigenlijk ben ik vooral benieuwd of er misschien ook een nieuwe versie te verwachten is van de sbdx001, waarvan de sla021 denk ik de meest recente was? Monobloc kast, hoog, brede bezel/kleine wijzerplaat. Liefst ook de omlijste datum op drie zonder lume puntje ernaast gepropt.
Komt zo uniek en eigenzinnig over - voor mij veel meer dan die nieuwste marinemasters. Of zou Seiko daarvan definitief afscheid hebben genomen met deze laatste afslag die ze genomen hebben?
Dat is deze naar mijn weten en zie tekst in het artikel
Deze is geen monoblock





