Een echte tool ![]()
Marinemaster is 300m.
Dacht ik te weten.
Weet ik ook wel maar dacht ik probeer t gewoon… ![]()
Groeten
Rutger
Jij bent grappig…![]()
Iemand hier enig idee of er in Nederland nog enigszins aan een nieuwe sla021 of sla047 te komen is? Volgens AD niet meer te bestellen bij Seiko… seiko boutique misschien?
In het Outlet Roermond-topic meen ik ooit wel eens te hebben gezien dat de sla047 een jaar ofzo geleden in de vitrine van de Seiko outlet aldaar lag.
Op voorraad
Bedankt, niet nieuw helaas!
Alles op voorraad
Nieuw!
Kaptijn heeft er nog 1 op voorraad in Emmeloord.
Laat dit nu net de AD in kwestie zijn
Bedankt!
Olfert heeft misschien ook nog wel een nieuwe liggen onder list prijs, maar wel in Duitsland.
Tja, goed punt natuurlijk maar tweedehands kopen is niet echt iets voor mij.
Bedankt!
Bij Olfert kan je “personliches angebot anfordern” dan geef je even aan wat je wil betalen. 10-15% korting kan je best vragen hoor. Dan krijg je vanzelf wel reactie met een goed aanbod. ![]()
Gaaf! Sla053 heeft een hele zwarte kast. Die had ik nog niet eerder gezien






