Ja, echt duidelijk is het niet maar idd gewoon ervan genieten.
Ik dacht even, misschien heb ik er wel 2 ![]()
Ja, echt duidelijk is het niet maar idd gewoon ervan genieten.
Ik dacht even, misschien heb ik er wel 2 ![]()
Iemand hier met een SLA079? Ook marinemaster maar wezenlijk anders dan de voorganger(s).
Vind het wel een mooi ding om te zien maar nog nergens IRL tegengekomen
Hier ondertussen al ruim 7,5 jaar op de eerste batterij.
Alles bij elkaar ook wel een van de betere aankopen geweest, en ondanks het formaat geen mouwenvreter.
Is geen MM maar wel super mooi.
Dier zoek ik nog !!!
WoW die met PR !!
Dat zoek ik nog prachtig!!
Seiko SNR029J1 uit de LX serie.
Ik wil er eventueel wel afstand van doen, PM maar bij serieuze interesse ![]()
Welke kleur bevalt je best,deze blauwe of je vorige zwarte?
De zwarte is wat neutraler en iets meer tool watch, en iets makkelijker te combineren - de blauwe heeft een prachtige sunburst. Gelijkspel wat mij betreft ![]()
Mijn SBBN007, Marinemaster staat niet vermeld op de dial, enkel professional. Op de hangtags staat het er wel op.

Voor mij is dit dus een Marinemaster. Uiteindelijk doet het er niet toe hoe een ander de MM categorie opmaakt, draag deze gewoon met plezier.
Volgens de catalogus van Seiko wel, maar het staat inderdaad niet op de dail.
Deze zijn inderdaad mooi, dat is nog het belangrijkste. Komen jammer genoeg niet veel te koop.
Met het schip naar Roermond geweest en gelost op 1 minuut lopen van de outlet, dan moet je natuurlijk even alle horloge winkels af en op de koop toe nog een mooie “toepasselijke” marinemaster kunnen scoren! Leuk horloge voor aan boord
ben der blij mee!
Dat is nog eens een gaaf uitzicht. Die wat bestendigheid komt vast nog wel eens van pas.