Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Ja, echt duidelijk is het niet maar idd gewoon ervan genieten.

Ik dacht even, misschien heb ik er wel 2 :joy:


12 likes

Iemand hier met een SLA079? Ook marinemaster maar wezenlijk anders dan de voorganger(s).

Vind het wel een mooi ding om te zien maar nog nergens IRL tegengekomen

8 likes

Nee, maar wel een SLA055:

Voor wat betreft maatvoeringen hetzelfde, maar nog geen ‘Marinemaster’.

6 likes

M’n trouwe Marinemaster, na veel wikken en wegen nieuw gekocht in Hong Kong. Alweer n tijd terug.

15 likes

Hier ondertussen al ruim 7,5 jaar op de eerste batterij.
Alles bij elkaar ook wel een van de betere aankopen geweest, en ondanks het formaat geen mouwenvreter.

12 likes

Is geen MM maar wel super mooi.
Dier zoek ik nog !!!

1 like

WoW die met PR !!
Dat zoek ik nog prachtig!!

Een MM is een MM als er MM op staat !!!

8 likes

Seiko SNR029J1 uit de LX serie.

Ik wil er eventueel wel afstand van doen, PM maar bij serieuze interesse :wink:

1 like

Welke kleur bevalt je best,deze blauwe of je vorige zwarte?

1 like

De zwarte is wat neutraler en iets meer tool watch, en iets makkelijker te combineren - de blauwe heeft een prachtige sunburst. Gelijkspel wat mij betreft :grin:

2 likes

10 likes

Wat vinden jullie hiervan? Heiligschennis of kan wel?

Keramische insert.

7 likes

Mijn SBBN007, Marinemaster staat niet vermeld op de dial, enkel professional. Op de hangtags staat het er wel op.
IMG_9653
Voor mij is dit dus een Marinemaster. Uiteindelijk doet het er niet toe hoe een ander de MM categorie opmaakt, draag deze gewoon met plezier.

11 likes

Volgens de catalogus van Seiko wel, maar het staat inderdaad niet op de dail.

Deze zijn inderdaad mooi, dat is nog het belangrijkste. Komen jammer genoeg niet veel te koop.

3 likes

Kermit MM300.


10 likes

Met het schip naar Roermond geweest en gelost op 1 minuut lopen van de outlet, dan moet je natuurlijk even alle horloge winkels af en op de koop toe nog een mooie “toepasselijke” marinemaster kunnen scoren! Leuk horloge voor aan boord :wink: ben der blij mee!

25 likes

Dat is nog eens een gaaf uitzicht. Die wat bestendigheid komt vast nog wel eens van pas.

1 like

Ze zijn onhandig dik maar wel heel vet

14 likes