Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Ik krijg Jiskefet neigingen van die zin.

Of staat er nou “ze zijn onhandig vet, maar wel heel dik”?

:face_with_monocle::upside_down_face::rofl:

2 likes

IMG_3477

@Thijs9F82: ‘Ze zijn dik!’
@Fate_Amenable_To_Change: ‘Hoe dik?’
T: ‘Onhandig dik!’
F: ‘Maar waarom draag je ze dan?’
T: ‘Omdat ze wel heel vet zijn :ok_hand:

Zoiets?

2 likes

14 likes

Echt een gaaf model Bart! :raised_hands:

Ik ben nu toch ook serieus aan het nadenken om een MM300 toe gaan toevoegen. Bevallen je Tuna’s ook nog goed?

1 like

Dank je Patrick,

Geen moment getwijfeld om deze mm300 te kopen, en nog steeds geen seconde spijt van.
De tuna’s krijgen veruit het meeste draagtijd, ben helemaal verzot op het model. Nog geen spijt dat je de jouwe hebt weggedaan?

1 like

Leuk dat je de Tuna’s ook nog steeds veel draagt! Het zijn ook echt hele toffe horloges. Misschien dat ik hem af en toe nog wel mis. :wink: Ik sluit ook niet uit dat ik er op termijn nog één toevoeg als er iets langskomt. De SBBN051 (35th Anniversary) trekt me ook nog steeds.

10 likes


Goedemorgen HF :coffee:

11 likes

11 likes

Dit is hier altijd nog de set Marini’s.
De 300m tuna wordt nog het meest gedragen.

10 likes

Ik zou het niet doen,als ik keramische wil dan koop ik het nieuwere model,vindt het niet gepast om aan zijn model eigenheid te raken.

1 like

Ik kom hier even mijn entree maken met mijn NA :grin: :raised_hands: Dit horloge is zó gaaf!

26 likes

Mooie kleur blauw is dat hé?!

1 like

Ja heel tof! Echt spot on. Buiten in het zonnetje een beetje petrol blue, binnen meer inkt/koningsblauw.

2 likes

Geniet ervan!

1 like

Super gave duiker. Essence of Seiko hier, alle trossen los!

1 like

13 likes

Lekker hoor! Fijne combi met de sje :+1:t2:

13 likes

En hoe bevalt je die mm300 Patrick?
Ziet er goed uit

1 like

Dankje! Bevalt super goed. Dit had ik eigenlijk al eerder moeten doen. :smile:

2 likes

Zeker! Twee toppers van Seiko. Ik ga ze binnenkort eens naast elkaar leggen.

Heb jij de eerste generatie MM300?

2 likes