Welke kleur bevalt je best,deze blauwe of je vorige zwarte?
De zwarte is wat neutraler en iets meer tool watch, en iets makkelijker te combineren - de blauwe heeft een prachtige sunburst. Gelijkspel wat mij betreft ![]()
Mijn SBBN007, Marinemaster staat niet vermeld op de dial, enkel professional. Op de hangtags staat het er wel op.

Voor mij is dit dus een Marinemaster. Uiteindelijk doet het er niet toe hoe een ander de MM categorie opmaakt, draag deze gewoon met plezier.
Volgens de catalogus van Seiko wel, maar het staat inderdaad niet op de dail.
Deze zijn inderdaad mooi, dat is nog het belangrijkste. Komen jammer genoeg niet veel te koop.
Met het schip naar Roermond geweest en gelost op 1 minuut lopen van de outlet, dan moet je natuurlijk even alle horloge winkels af en op de koop toe nog een mooie “toepasselijke” marinemaster kunnen scoren! Leuk horloge voor aan boord
ben der blij mee!
Dat is nog eens een gaaf uitzicht. Die wat bestendigheid komt vast nog wel eens van pas.
Ik krijg Jiskefet neigingen van die zin.
Of staat er nou “ze zijn onhandig vet, maar wel heel dik”?
![]()
![]()
![]()

@Thijs9F82: ‘Ze zijn dik!’
@Fate_Amenable_To_Change: ‘Hoe dik?’
T: ‘Onhandig dik!’
F: ‘Maar waarom draag je ze dan?’
T: ‘Omdat ze wel heel vet zijn
’
Zoiets?
Echt een gaaf model Bart! ![]()
Ik ben nu toch ook serieus aan het nadenken om een MM300 toe gaan toevoegen. Bevallen je Tuna’s ook nog goed?
Dank je Patrick,
Geen moment getwijfeld om deze mm300 te kopen, en nog steeds geen seconde spijt van.
De tuna’s krijgen veruit het meeste draagtijd, ben helemaal verzot op het model. Nog geen spijt dat je de jouwe hebt weggedaan?
Leuk dat je de Tuna’s ook nog steeds veel draagt! Het zijn ook echt hele toffe horloges. Misschien dat ik hem af en toe nog wel mis.
Ik sluit ook niet uit dat ik er op termijn nog één toevoeg als er iets langskomt. De SBBN051 (35th Anniversary) trekt me ook nog steeds.
Ik zou het niet doen,als ik keramische wil dan koop ik het nieuwere model,vindt het niet gepast om aan zijn model eigenheid te raken.