Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Welke kleur bevalt je best,deze blauwe of je vorige zwarte?

1 like

De zwarte is wat neutraler en iets meer tool watch, en iets makkelijker te combineren - de blauwe heeft een prachtige sunburst. Gelijkspel wat mij betreft :grin:

2 likes

10 likes

Wat vinden jullie hiervan? Heiligschennis of kan wel?

Keramische insert.

6 likes

Mijn SBBN007, Marinemaster staat niet vermeld op de dial, enkel professional. Op de hangtags staat het er wel op.
IMG_9653
Voor mij is dit dus een Marinemaster. Uiteindelijk doet het er niet toe hoe een ander de MM categorie opmaakt, draag deze gewoon met plezier.

10 likes

Volgens de catalogus van Seiko wel, maar het staat inderdaad niet op de dail.

Deze zijn inderdaad mooi, dat is nog het belangrijkste. Komen jammer genoeg niet veel te koop.

3 likes

Kermit MM300.

9 likes

Met het schip naar Roermond geweest en gelost op 1 minuut lopen van de outlet, dan moet je natuurlijk even alle horloge winkels af en op de koop toe nog een mooie “toepasselijke” marinemaster kunnen scoren! Leuk horloge voor aan boord :wink: ben der blij mee!

20 likes

Dat is nog eens een gaaf uitzicht. Die wat bestendigheid komt vast nog wel eens van pas.

1 like

Ze zijn onhandig dik maar wel heel vet

11 likes

Ik krijg Jiskefet neigingen van die zin.

Of staat er nou “ze zijn onhandig vet, maar wel heel dik”?

:face_with_monocle::upside_down_face::rofl:

2 likes

IMG_3477

@Thijs9F82: ‘Ze zijn dik!’
@Fate_Amenable_To_Change: ‘Hoe dik?’
T: ‘Onhandig dik!’
F: ‘Maar waarom draag je ze dan?’
T: ‘Omdat ze wel heel vet zijn :ok_hand:

Zoiets?

2 likes

10 likes

Echt een gaaf model Bart! :raised_hands:

Ik ben nu toch ook serieus aan het nadenken om een MM300 toe gaan toevoegen. Bevallen je Tuna’s ook nog goed?

1 like

Dank je Patrick,

Geen moment getwijfeld om deze mm300 te kopen, en nog steeds geen seconde spijt van.
De tuna’s krijgen veruit het meeste draagtijd, ben helemaal verzot op het model. Nog geen spijt dat je de jouwe hebt weggedaan?

1 like

Leuk dat je de Tuna’s ook nog steeds veel draagt! Het zijn ook echt hele toffe horloges. Misschien dat ik hem af en toe nog wel mis. :wink: Ik sluit ook niet uit dat ik er op termijn nog één toevoeg als er iets langskomt. De SBBN051 (35th Anniversary) trekt me ook nog steeds.

9 likes

Goedemorgen HF :coffee:

8 likes

10 likes

Dit is hier altijd nog de set Marini’s.
De 300m tuna wordt nog het meest gedragen.

9 likes

Ik zou het niet doen,als ik keramische wil dan koop ik het nieuwere model,vindt het niet gepast om aan zijn model eigenheid te raken.

1 like