Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Ik kom hier even mijn entree maken met mijn NA :grin: :raised_hands: Dit horloge is zĂł gaaf!

20 likes

Mooie kleur blauw is dat hé?!

1 like

Ja heel tof! Echt spot on. Buiten in het zonnetje een beetje petrol blue, binnen meer inkt/koningsblauw.

2 likes

Geniet ervan!

1 like

Super gave duiker. Essence of Seiko hier, alle trossen los!

1 like

11 likes

Lekker hoor! Fijne combi met de sje :+1:t2:

10 likes

En hoe bevalt je die mm300 Patrick?
Ziet er goed uit

1 like

Dankje! Bevalt super goed. Dit had ik eigenlijk al eerder moeten doen. :smile:

2 likes

Zeker! Twee toppers van Seiko. Ik ga ze binnenkort eens naast elkaar leggen.

Heb jij de eerste generatie MM300?

1 like

Marinemasters door “mijn” jaren heen (chronologisch);

Wat blijven ze toch ontzettend gaaf he. Die lume zoals ze op deze lijnen uitgevoerd worden
 fantastisch!

10 likes

Ja, dit is de 001. Die van jou, is dat de 023?

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Wat tof, jij hebt er ook een berg gehad! Mis je een Tuna of MM300 al?

Gaaf dat je de 001 hebt, de OG. Yes dit is de 023. Ik heb al veel blauwe duikers
 dus misschien was een zwarte een betere keuze geweest, maar die blauwe is wel heel mooi!

1 like

Nu ik de SLA023 om de pols heb zit ik me ook weer eens in te lezen in de SLA081 van vorig jaar. De limited van 600 stuks in titanium. Naar mijn idee de enige waardige opvolger van de discontinued MM300. Ik ben heel benieuwd of Seiko er dit jaar of volgend jaar een vervolg aan gaat geven.

6 likes

Ik vond m’n eerste ervaringen het beste. Dus de stalen Tuna en de 021! Daar na weer dat gevoel proberen terug te krijgen met de andere varianten, maar ik heb nooit echt meer die zelfde kriebel ervaren!

Als ik zo’n stalen Tuna weet te vinden, haal ik hem wellicht nog wel terug.

Maar wat een knallers hĂš! Ga je veel plezier aan beleven Patrick!

1 like

Staat je goed!

1 like

Knoepert van een NA!
Gefeli :+1:t2:

1 like

Ook echt tof die faded bezel op je 001 (of is dit de 017?).

Bedankt, ik denk het ook! Die SJE093 gaat sowieso niet snel weg. En deze SLA023 moet ik echt gaan ervaren
 maar de eerste indruk is in ieder geval al een van “Wow!”.

Tuna’s zijn ook heel tof. Heb ik er ook één van gehad en de afwerking was ook subliem. Ik ben weer helemaal enthousiast over Seiko. :smile:

3 likes

Was de 001! Leuk apparaat was het
 met inderdaad een hele lichte fade.

Na de laatste Marine Masters heb ik er nog wel eens over nagedacht om een SLA039 te halen, maar het formaat had ik mijn twijfels over (en over het gebruik van diashield in het algemeen).

1 like