Nieuw? Heel gaaf model ![]()
Dank u!
Nee, heb hem al een half jaar. En dat is redelijk uniek naar al het geflipper de afgelopen jaren. Echt de ideale maat, qua diameter en dikte waardoor het heel comfortabel draagt. Ook de band. enige nadeel is die lompe clasp Als daar nou een alternatief voor zou zijn …
Dat kan inderdaad een stuk beter. (Ik heb de Sje099)
Deze zwarte stond een hele tijd op mplaats en is er nu vanaf. Dus ik dacht even 1+1=2 ![]()
Deze Sje serie is echt heel mooi elegant en best verfijnd. En zeer comfortabel ![]()
Ik heb op mijn SJE099 voor een geeltje de standaard 18mm diver clasp van uncle besteld, en draag het horloge sindsdien veel vaker. Daar zit geen wetsuit extensie op, en hij heeft drie gaten voor verstellen, dus de clasp is kleiner en beter in te regelen.
Dat is een goed advies, thanks!
Het is meestal wel even schakelen naar het verschil in gewicht zodra ik de MM300 om doe. Maar na een uurtje ben ik meestal wel gewend. Dit is gewoon een knaller! ![]()
Heeft de bezel punt lume?
Machtige duiker.
Jazeker heeft zo’n MM300 een bezel met lume.
Markers 5, 10, 15 en 20 minuten zijn bij de SLA021 en nieuwer met de keramische insert ook voorzien.
Mooi! Dacht al dat geen losse lume pip niet ging betekenen dat er geen lume was. Is toch een iso verplichting?
![]()
Is die groene MM300 niks voor je? In het blauwe hoekje ![]()
Een kleur die je nog niet hebt gehad?










