Wat een mooie kleur ![]()
Even inzoomen hoor ![]()
En stelt zeker niet teleur
De lume is knetterstrak. Indices ook. Die seconde-wijzer is wel wat groffer gebrusht.
Net een sbdx017 gepast in een gekende tweedehands keten. Hij lag er voor 1500€ en zag er nog goed uit. Full set op enkele schakels na, en laat de bracelet net een link te weinig hebben voor mn pols
.
Zouden de schakels van mn SLA059 daar ook op passen? Durfde hem daardoor niet meenemen.
Ik denk het eigenlijk wel hoor. Volgens mij is de bracelet nooit veranderd. Maar zou je hem erom laten liggen? De MM300 is natuurlijk ook perfect op rubber.
Net even opgezocht, zit inderdaad overal dezelfde bracelet op.
Op rubber inderdaad ook prima, maar voor mij mooier op metaal.
Extra links vinden aan normale prijs is niet simpel, misschien binnenkort nog eens langsgaan en een deal proberen sluiten. Ze zullen wel wat afhakers hebben door de kleine bracelet
Voor de prijs natuurlijk een prima deal. Maar vind je het wel een optie? Omdat je de MM300 ook al met rode dial hebt.
Dat is toch even opletten denk ik, de SBDX001 en aanverwanten hadden geen diashield coating die er bij de 017 en later wel op zit.
Die coating geeft wel iets een kleurverschil in het metaal, dus geen hele oude links in een nieuwere band zetten misschien.
Nog even een aanvulling op je bandenzoektocht:
De bracelet van de SBBN031 en aanverwante tuna modellen is op de voorlaatste schakel en de endlinks na gelijk aan die van de SBDX/SLA MM300 modellen. Bij mij zit er wel een verschil in de structuur van de schakels en is de sluiting bij de tuna van titanium en bij de MM300 van RVS, beide werken met het pin-collar systeem.
Heel waardevolle info, dank je🙏
De verschillende structuur van de schakels is heel duidelijk zo
De sluitingen van de SBDX001 en de SBDX017 zijn ook van titanium.














