Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Ik vind hem op het bijgeleverde rubber juist helemaal af. Past perfect bij zowel kast als wijzerplaat. Ook de rubberband heeft namelijk matte en reflecterende delen, net als dat de kast brushed en polished is. Heel mooi gedaan.

1 like

Nee joh, zijn nog bandenopties genoeg. Je kunt zoā€™n stoere duiker toch niet te koop zetten omdat de band wat in je pols prikt? Dan draag je hem maar tot bloedens toe en tot er een laag eelt op die pols komt :sunglasses:

1 like

Als het om horloges gaat maakt wispelturigheid zich meester van mij, wordt ook wel flipperitus genoemd volgens mij of is dit wat anders? Als ik mij aan iets irriteer dan begint het te knagen, gaat hopelijk wel weer over #midlife :frowning:

Blijven hopen :pray:t3: Bij mij draagt de band trouwens perfect. Ik heb hem zo afgesteld dat hij op het strakste gaatje staat, dan valt de band en sluiting aardig recht.

3 likes

Ik draag de mijne vaak op staal:

Maar op rubber het meest comfortabel:

Dit is trouwens een wave band van Seiko. Origineel bij een tweede generstie monster geleverd. Lekker soepel en toch geen stofmagneet.

5 likes

Dat is denk ik ook de oorzaak van mijn probleem, ik draag ā€˜m los op de pols.

3 likes

Net opgehaald

13 likes

Prachtige aanwinst :+1:t2: Mooi trio heb je nu :sweat_smile:

1 like

Thanks

1 like

Sinds aan aantal weken in bezit. Altijd een mooi horloge gevonden maar had mā€™n twijfels over het formaat. Valt in de praktijk erg mee gelukkig :-). De stalen band draag ik niet. Heb er nu leer om zitten en dat bevalt erg goed.

8 likes

Zoā€™n NA is met recht een Aanwinst Marcel! :heart_eyes:
Prachtig! Heel veel kijk- en draagplezier ermee gewenst! :+1:

1 like

Dank je en gaat zeker goed komen.

Avondzonnetje staat hem goedā€¦

13 likes

Gave foto!

Zal het mooie polderlandschap zijnā€¦ :sunglasses:

1 like

9 likes

Mijn eerste gifje, even testen:

imagehttps://giphy.com/gifs/8vtuZlPlGoVWBnLHeR

7 likes

Schattig dat je om een kinderarmpje hebt gedaan :wink:

5 likes

Morgen eens passenā€¦ ben een grote twijfelkont aan het worden kwa keuze maar de mm300 komt elke keer weer terug in mn hoofd. Gaat wel de sla021j worden welke ik ga passen maar goed, die heeft dan ook mijn voorkeur daar als ik een mm300 ga kopen dit het vader naar zoon(is nu 4ā€¦) horloge dient te wordenā€¦

1 like