Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Convince yourself :sunglasses::+1:

13 likes

Wat is jouw polsmaat Ralph?

Mooie fotoā€™s!

1 like

19cm dacht ik

1 like

Thanks :sunglasses::+1:

Erg mooie fotoā€™s, fotogeniek is het horloge wel. Ik laat het nog weten.

Hoe zit het eigenlijk met service voor deze horloges? Hoe vaak? Waar? Kosten? Iemand ervaring?

2 likes

Langsgeweest, service zou in Nederland kunnen volgens de seiko boutique en voor de sla021 zou dat 350 euro kosten.

Onderweg ernaartoe liep ik langs de oris boutique en lonkte de groene aquis weer naar mijā€¦ Die heeft het dan ook gewonnen van de mm300 kwa rangorde dus geen mm300 voor mij.

1 like

Aquis is ook wat gunstiger geprijsd toch? :slight_smile:

Ja, list price scheelt bijna de helft. Echter had ik al goed contact met @Atemporal om evt zijn gloednieuwe nog in stickers zittende sla021 over te nemen dus had er wel een mooie deal van kunnen maken.

Ik hoop mij binnenkort hier ook te melden! Zojuist de ā€œbeslissingā€ genomen dat ik mij langzamerhand ga focussen op de aanschaf van een Tuna (liefst SBBN031)

http://wornandwound.com/library/uploads/2017/06/Seiko-Marine-Master-Professional-300M-SBBN031-Tuna-14.jpg

3 likes

Goede keuze. Prachtig model en Diashield is fantastisch.

1 like

Eerst nog het een en ander verkopen, alvorens ik mijn slag ga slaan. Maar inderdaad, diashield heeft zeker geholpen met de keuze :smile:

Niet te vergeten dat ik hem ook nog wil passen eerstā€¦ twijfels over het formaat zijn er namelijk wel!

Het klinkt zo massaal, een Tuna :sweat_smile:

Zou hem wel eerst passen want hij is echt massive

1 like

Precies, je was mij net voor haha :sunglasses:

1 like

MM300 ook overwogen? :smirk:
Tijdje geleden kwamen die voor dump prijzen in grote getallen hier op het forum voorbijā€¦

1 like

Deze Tuna paste prima om mijn 16,5cm pols (evenals de MM300 overigens).

Marktconform getuige hoe moeilijk ze verkopen.
De oudere modellen lopen zo langzaam naar een servicebeurt.

1 like

Tuna draagt denk ik kleiner dan een mm300.

1 like

Mijn MM300 Sbdx001 is uit 2016 en wordt niet dagelijks gedragen. Servicebeurt zal nog wel even duren denk ik :slightly_smiling_face:

Die van jou stond toch ook niet te koop :rofl:
Is dus ook niet een ouder model.

1 like