Mooi die Lisboa. 
Dan moet je het juist hebben is mijn mening. Paar jaar geleden moest ook bijna niemand hier een klokkie tussen de 34mm en 39mm hebben, maar nu opeens lijkt het iedereen wonder boven wonder heel mooi te passen… 

Juist, omdat het vierkant is, en dus anders, is het daarom wel gaaf. Kijk eens naar de Tank van Cartier of de Reverso van JLC, stijlvol en tijdloos. 
Ik heb een 16.5cm pols. Speedy is maximale grootte. Hoewel de G Shock eigenlijk net niet/wel kan.
34mm
34mm (inmiddels vertrokken)
40mm
36mm (inmiddels vertrokken)
42mm uit een rare hoek (inmiddels vertrokken)
Leuk om de vierkante modellen hier te zien, ter inspiratie. Ja prachtig, JLC reverso
en Cartier Tank, ook de de Santos vind ik mooi (wel iets mannelijker). Iemand hier met smalle pols die deze heeft (gehad)? Ik zit altijd naar de maatvoering te kijken van deze en vraag me af welke passend zou zijn.
Rechthoekige horloges dragen naar mijn ervaring altijd groter dan je op basis van afmetingen zou verwachten. Hier een 23x36mm (inclusief lugs) Tissot op mijn net geen 16cm pols.
Foto’s vertekenen wel altijd, in het echt oogt het wel wat kleiner dan deze foto.
Staat prima toch!
Idd foto’s vertekenen snel en ook de positie van je pols (gedraaide arm of niet).
Beste resultaat qua foto vind ik nog steeds voor een spiegel.
Op een smalle platte pols moet deze Sub net kunnen, ook al is de plaats van de grote clasp verkeerd. Deze is gisteren NA en wordt op deze zondag voor het eerst gedragen!
Staat inderdaad prima, helaas was ik deze meteen kwijt; ingepikt door m’n vrouw. 
Haha, mooi toch. Kun jij gelijk weer op jacht. Heb hetzelfde gehad en gedaan.
Ja, de santos, die zou ik ook wel eens willen proberen.
Vind ik heel goed staan!
(je hebt dezelfde als ik zie ik
)
Nee, dit is net een andere 
Jij hebt volgens mij een Z150, dit is een Z173, een slagje kleiner en geen handwinder maar kwarts. 
@Grutten staat je goed! Veel schakels eruit gehaald? Heb je ook een wristshot van de clasp? Ik ben wel benieuwd hoe (polsomvattend) dat eruit ziet.
Aan elke zijde zitten 4 volledige schakels, de clasp van m’n 216570 explorer 2 vind ik persoonlijk wel mooier omdat deze minder lang is.
Thx! Moet kunnen toch? Wat is jouw polsmaat?
Mijn combinatie van platte/brede polsen van 20cm zorgt ervoor dat alles onder de 42mm er uit ziet alsof ik het horloge van mijn dochter van 7 draag.