Met dit mooie weer is een sub ook goed te doen
Ja, de santos, die zou ik ook wel eens willen proberen.
Vind ik heel goed staan!
(je hebt dezelfde als ik zie ik )
Nee, dit is net een andere
Jij hebt volgens mij een Z150, dit is een Z173, een slagje kleiner en geen handwinder maar kwarts.
@Grutten staat je goed! Veel schakels eruit gehaald? Heb je ook een wristshot van de clasp? Ik ben wel benieuwd hoe (polsomvattend) dat eruit ziet.
Aan elke zijde zitten 4 volledige schakels, de clasp van m’n 216570 explorer 2 vind ik persoonlijk wel mooier omdat deze minder lang is.
Thx! Moet kunnen toch? Wat is jouw polsmaat?
Mijn combinatie van platte/brede polsen van 20cm zorgt ervoor dat alles onder de 42mm er uit ziet alsof ik het horloge van mijn dochter van 7 draag.
Heb ik wel eens gepast, toont net iets kleiner dan een smp vind ik, maar toch nog steeds een joekel. Heel jammer want ik vind het een prachtig model.
Met 16,5 cm let ik eerst op lug to lug (max 48 mm) en daarnaast op diameter. Solar tuna vormt uitzondering op het laatste…
Er zijn uitzonderingen. Vond de nieuwe mm300 met 50mm lug to lug ook niet misstaan.
Wat een wandklok!
Zeker, ca. 16,5cm
Haha, dank, deze is mijn meest bijzondere horloge. Hiermee is mijn guilty pleasure echt begonnen. Gekocht hier op HF in 2009, geld gekregen van mijn moeder die dementerend was.
Als dit horloge kon praten
Als je nog wat tijd over hebt:
Dat verhaal kan ik me iig nog goed herinneren; eind goed al goed!