Dat deden mensen ook met worldonline hè, aandelen kopen met geleend geld. Ging super
Ik voel ook een nieuwe serie aankomen, show je horloge met je CV-ketel😂.
Ik zou het gokje toch wagen als een AD mij belt met een Daytona voor list en ik zou er het geld niet voor hebben.
Tot de Rolex bubbel klapt
Daar heb je een punt, ik geloof ook helemaal niets van die reacties, volgens mij heeft de helft een horloge op afbetaling om die hier vervolgens te kunnen showen😂.
Niks ervan. Warmtepompen en zonnepanelen gewoon in het groene gedeelte posten.
Dat is een beetje inwrijven naar TS zo.
Weet ze dat je haar zo noemt? Wel een leuk koosnaampje. In jouw geval ongetwijfeld een compliment.
Ik word gek van jaloezie…een BB én een ketel die het doet??
Ik moet zeggen, hulde hoe je met al deze onzin in dit topic omgaat!
Ik vind het een geniaal topic dit
PS mijn bijdrage komt met enkele weken/maanden wel.
We zijn in de markt voor een koophuis, en met de huidige prijzen en onze wensen wordt dat wellicht wat horloges verpatsen om de aannemer te kunnen betalen
Sommige denken volgens mij ook dat DNK staat voor De Nederlandse Kredietbank
Die CV ketel kan wachten, de timing is toch perfect ? De zomer is net begonnen…
Van een koude douche gesproken…
CV monteurs zeggen altijd dat je ketel vervangen moet worden. Wij hebben een ketel uit 1991, en toen ik dit huis kocht ruim 16 jaar geleden begonnen ze daar al over. Ding hangt er nog steeds
Maar doet 'ie het ook nog?
Jawel, anders hing hij er niet meer. Het huis is niet zo groot dat ik overal oude ketels laat hangen en er een nieuwe naast monteer
En is het een zuinige ketel, of had je ondertussen al 2 Rolexen kunnen kopen van het geld uitgegeven aan het hoge verbruik?
Dit waarschijnlijk. Mijn oma is ook superhappy met haar koelkast uit 1950.
Volgens mij maakt die in haar eentje de aarde een graad warmer elk jaar.