Ik heb de opmerking nog niet voorbij zien komen dat TS ook een hommage kan kopen. Dat levert meestal ook wel leuke discussies op…
Misschien is dit wat i.p.v. de Black Bay.
Ik heb de opmerking nog niet voorbij zien komen dat TS ook een hommage kan kopen. Dat levert meestal ook wel leuke discussies op…
Misschien is dit wat i.p.v. de Black Bay.
Ik koop nog liever een Atag hommage dan een BB hommage!
Nogal
Aiii, dat is wel heel erg sjit zeg!
Kan je dit nog claimen bij de verkopende partij?
Ik heb de verkoper een berichtje gestuurd (in het Frans zelfs) maar zijn communicatievaardigheden zijn blijkbaar van hetzelfde niveau als zijn inpakvaardigheden; nul reactie gekregen
Had natuurlijk via ebay een claim kunnen openen maar voor die vier tientjes inclusief shipping was me dat ook teveel gedoe; wellicht dat ik nog eens wat andere onderdelen van het ding kan gebruiken
Thanks voor de tip. Zolang je rijdt is het idd nog best goed te doen. Totdat je in een file terecht komt. Dan begint het toch echt wel heet te worden.
Ja snap ik, voor die paar tientjes zou ik het ook verder laten.
Maar blijft gewoon irritant dit soort dingen
Bizar he. Die kindermishandeling herinner ik me ook.
Ik had 2 broertjes, het was een volvo 240 station, maar tering wat zaten wij opgevouwen achterin.
Absoluut, loop je gewoon even een poosje van te balen. De gevoeligheid van dergelijke oude horloges wordt nogal onderschat door de nodige inpakkers
Dit is gewoon wel genant.
Wij zaten met z’n drieën achterin een Fiat 131; leek ook heel wat aan de buitenkant, maar de ruimte achterin was bepaald niet om over naar huis te schrijven
Als je middenin zat zat je met je voeten op die grote tunnel waar de aandrijfas doorheen liep, aan de zijkanten hing je dan scheef in de achterbank die mooi gevormd was voor twee personen; zakte je steeds naar het midden toe. Eindeloos duurde die reis altijd
(al gingen wij meestal naar Zwitserland)
Wij zijn met zo’n bak bijna naar Marokko gereden…
Je wist niet beter…
Toen was het toch een stuk koeler?
Klopt; en je gemak houden anders kreeg je een lel
meer dan een
Ik heb dat alleen bij filmkarakters.
én de auto én de fiets én de motor én de tv én je telefoon én nog meer van die fratsen leasen. En dan eens kijken of we aan het eind van de maand wat geld over houden of dat we aan het eind van het geld nog een stukje maand overhouden.
TS heeft het prima opgelost. Een leasefreak daarentegen knipt het gat uit z’n lekke band.
Komt wel goed met die BB kids en vrouw boven alles
er zijn er hier op het forum wel meer die hem lekker uit de broek laten hangen maar elke dag droog brood eten voor een kroontje rond hun pols te kunnen dragen